20 Ekim 2012

Flormar Wild Eyes Maskara..

Sanırım son 6 aydır kendime uygun bir maskara arayışındayım. Kirpiklerim mi cansızlaştı bilemiyorum çok övülen maskaraları bile alsam bende iyi durmuyor.O yüzden bu maskarayı yorumlamam ne kadar doğru olur? Yine de bilgi vermeye çalışacağım .

Ambalaj çok hoş bence,çok şık.
 
İlk kez bu yapıda fırçası olan bir maskara kullanıyorum.

Oldukça güzel yapıyor kirpikleri fakat parça parça ayırıyor.

Bu fotoda 2 kat uygulanmış hali, renginin diğer maskaralara göre daha koyu siyah olduğunu söylemişlerdi kesinlikle doğru,simsiyah.

Gördüğünüz gibi kirpikleri 3'er 5'er topluyor:) Hem tek tek ayırıp hem dolgun gösteren bir maskara yokmuuuu...

Hayatımın maskarası olmadı,fakat son zamanlarda aldığım maskaralar arasında en başarılısı diyebilirim. Hem yumuşak yapıda hemde sürdükten sonra güzel şekil veriyor kirpiklere.

Flormar'ın ürün hakkında ki yorumu: 

- Daha dolgun ve uzun kirpikler
- Hıgh-Tech 3 roll-ball fiber fırçası ile kıvrık ve belirgin kirpikler
- İçerisindeki kolajen mükemmel nemlendirme sağlar,kirpikleri besler
- Natural waxes,kirpiklerin daha uzun görünmesine yardımcı olur
- Bambu özü kullanım kolaylığı sağlar
 - Nylon fiberler kirpikleri kalınlaştırır
- Paraben içermez.



 





11 yorum:

Herseydenbirtutam dedi ki...

Hem tek tek ayırıp hem dolgun gösteren bir maskara Maybelline One by One derim:) Memnunum.

Unknown dedi ki...

Ben loreal in voliminous*5 ini kullanıyorum.performansından cok memnunum hem pahalı değil 45-50 tl civarında hem cok yapıştırmıyor hem de gur gorunuyor :)

hepsisatista.blogspot.com

özge dedi ki...

undenied,ben kullandım canım ondan hiç ama hiç yaramadı kirpiklerime dediğim gibi çok değişiyor herkeste maskaraların duruşu..

pia,lorealin çok fazla rimelini kullandım ama artık hangisi ne anlamıyorum bir anda ambalajı birbirine benzeyen 3-4 rimeli çıktı galiba:)

Unknown dedi ki...

bu fırca ilk diordan cıktı sanırım alixavien avon golden rose(ben de aldım bunu denemedim ama daha) hepsi yaptı aynı fırcadan
maybelline falsies flared ve lancome hypnose klasik olan var ya ikisini cok begeniyorum,uzatıyor ve dolgunlastırıyor ama kirpik yapısına göre değişiyor maskaradan cıkan sonuc

Herseydenbirtutam dedi ki...

evet, haklısın.Maskaralarda sonuç kişiden kişiye değişiyor.

özge dedi ki...

kozmetik deneyimleri hypnose drama yı seviyorum ben klasik olanı denemedim. kirpikler evet çok değişken kişiden kişiye..

Adsız dedi ki...

max factor masterpiece i çok seviyorum güzel ayırıyor ama biraz kuru bir rimel ve ömrü kısa :)

Adsız dedi ki...

Maybelline One by One derim ben de:)
Bu ürünü çok beğenmedim Flormar'ın bence volume x10 favorım,rotating rimeli daha çok sevdim,kırpıklerı ayırdığından:)
sevgiler:)

Meriç dedi ki...

bende maybelline colossal ve oriflame in bir rimeli var hem uzatıyor hem hacim veriyor onu kullanıyorum.bu tarz fırçaların kullanışlı olacağını sanmıyorum ama alıcam bir tane.

evremedusa dedi ki...

fırçası bana çok değişik gelmişti o yüzden almadım ama güzel durmuş sende, bir de alakasız olacak ama gözünde lens var yanılmıyorsam, solotica mıdır kendisi:))?

özge dedi ki...

holly,evet bencede kullanmıştım o rimeli..

kardelen,flormarx10 benimde merak ettiğim bir rimeldi denemedim hiç..

meriç,değişiyor tabi herkeste ama bende bile iyi durduysa kesin beğenirsin:))

glaze,evet canım lens kullanıyorum freshlook alıyorum genellikle çünkü çapı tam geliyor bana.