31 Ekim 2012

Vichy Aqualia Thermal ..

Vichy ürünlerini dönem dönem denemeye çalışıyorum fakat benim cildimle uyum sağlamıyor sanırım içeriği. Çok eskiden kullandığım için şuan hangi ürünlerini denemiştim hatırlayamıyorum. Yazın renkli güneş koruyucusunu aldım ve kullandım. Bu nemlendiricide firma tarafından etkinlik kapsamında gönderilmişti. Yarısına kadar kullanıp o şekilde yorumlamak istedim. Normalde ürünlerin kokuları beni rahatsız etmez ama bu markanın her ürününde bir koku alıyorum tuhaf geliyor bana sevmiyorum. Herkes sevmez diye bir şey söz konusu değil tabi ben sevmedim. Bol nem vermesi gerekiyor fakat bana yetersiz geldi. Benim cildim bol nem isteyen bir cilt. Bana iyi gelmedi. Bence yağlı ve karma ciltler için uygun bir nemlendirici. Fakat kullandığım süre içerisinde herhangi bir sorun ile karşılaşmadım,yani cildime dokunmadı. 

Dediğim gibi ürünü yarısına kadar kullandım ve yorumladım. Ambalajının rengi çok hoşuma gitti bu arada.

SEVGİLER..





5 yorum:

kitten dedi ki...

vichyden bugüne kadar tek ürün denedim (normaderm) o da bana çok çok vasat gelmişti, ne işe yaramış ne de cildimi kötü yapmıştı. sanırım vichy normal sorunsuz ciltlere yönelik biraz da

özge dedi ki...

kitten,evet sanki 20 li yaşlarda normal ciltler için doğru tahmin :))

sevda s. dedi ki...

Ben de pek anlaşamıyorum Vichy ile :(

özge dedi ki...

sevdacım,arkadaşlarımdan da çok anlaşanı göremedim henüz..

Unknown dedi ki...

vichy benim de deneyim memnun kaldığım bir ürün değil maalesef.anlaşamadık, ayrıldık :))