30 Eylül 2012

bitenler

Dior Forewer Pudra: Daha önce orjinal boyunu kullanıp çok sevdiğim bir pudra kendisi. Alışverişim sırasında verilince makyaj çantama attım iş yerinde tazelemem gerektiğinde kullandım ve bitti. Çok güzel bir pudra,kapatıcı ve pürüzsüzleştirici. 

Deadsea Boosting Mask : Canlandırıcı bir maske.Özellikle solgun ciltler için öneriliyormuş. Bu tüpü iki kez kullandım. Bazı maskelerden hemen sonuç alabiliyorum,en azından kullandığım gün cildim canlı oluyor,fakat bunda böyle bir sonuç alamadım. Orjinal boyunu almayı düşünmüyorum.

Alix Avien Mucize Pudra : Çok beğenerek kullandım. Yoğun kapatıcı, fırça ile sürünce toz toz oluyor üstü fakat hiç problem değil bence iyi görünüm versin de:) Yeniden alabileceğim bir pudra şiddetle tavsiye ederim. 

Clinique Hıgh Impact Maskara: Uzun bir zamandır kullanıyorum. İnanılmaz seviyorum.Dolgun gösteriyor kirpikleri. İkinci katında topaklanma yapıyor fakat ben bu görüntüyü seviyorum. Sürekli farklı maskaralar deneme isteğim olmasa hemen alırdım. Gerçi bu 2. alışımdı. Bu bile ne kadar beğendiğimi ifade ediyor:)

Elidor Hacim Veren Saç Köpüğü: Hiç sevmedim. Yazısı için tık tık..

Sephora Köpük Temizleyici: Öncelikle belirteyim seveni çok bu ürünün. Ben Clinique te bir köpük temizleyici kullanmıştım o kremsi bir yapıdaydı çok sevmiştim.Bu üründe öyledir diyerek aldım.Fakat  tamamen köpük. Yüzüme sürünce hemen kayboluyor ve bu hissi sevmiyorum.İyi yönü makyajı çok iyi temizliyor.Kötü yönü  cildi oldukça kurutuyor.Bu üründen sonra nemlendiriciyi bol bol sürmek gerekiyor. Makyaj temizleme yağınıda almıştım ondan memnunum fakat bu ürünü tekrar almam.

Bu haftalık bu kadar,güzel pazarlar..


4 yorum:

Unknown dedi ki...

bir sürü yine bu konuda bir numarasın hep :))
alix avien pudranın üzerine ben mac fix+ sıkıyordum harika duruyordu o toz toz hali gidiyordu
fix+ ım bitti şimdi başka sabitleyici ile deneyeceğim
clinique high impact maskarayı da cok merak ediyorum bir ara alsam iyi olacak da cok maskaram birikti

özge dedi ki...

kozmetik deneyimleri,düzenli kullandığım için sanırım çabuk bitiyor benim ürünlerim:)fix bende almak istiyorum hep unutuyorum.

sevda s. dedi ki...

Alix Avien'in pudrasını ben de denemek istiyorum, standlarda görürsem bir inceleyeyim. Clinique Mascara aklımda olsun, dolgunluk konusuna takığım çünkü. Sephora Temizleyiciyi de notlarımda, makyajı çok iyi temizlemesine takıldım onunda. Senin cildin daha kuru, ben karmayım belki o kadar kurutmaz benim cildimi? :)

özge dedi ki...

sevdacım,dene bu pudrayı ben hiç düşünmüyordum bu markanın böyle bir pudra yapabileceğini. Maskara favorim:)