4 Kasım 2012

Bourjois Bio Detox Pudra..

Fondoten ve Pudraları çok sevdiğimi biliyorsunuzdur.Pudralara düşkünlüğüm eskiden çok daha fazlaydı. Her markanın yeni çıkan pudrasını denemek istiyordum.Artık o kadar düşkün değilim.Mutlaka kullanıyorum ama elimde 3-4 çeşit pudra olsa yeterli geliyor bana. Bazen sadece cildimi matlaştırmak için,bazen ışıltı vermek için,bazen de cildimi daha iyi kapatmak için pudra kullanıyorum.

Bourjois Bio Detox Pudranın 52- Vanille rengini kullanıyorum. İçeriğinden dolayı cilde bakım yapma özelliği varmış fakat ben her gün bu pudrayı kullanmadığım için benim cildime bir katkısı olduğunu sanmıyorum. Sürdüğümde çok güzel bir aydınlık veriyor, oldukça yoğun kapatıcı bir pudra. İster tek olarak ister fondoten üzerine hafifçe uygulayabilirsiniz. 

Ambalajı çok şık. Üstteki kapak açılınca tam tersine dönebiliyor,böylece aynasını rahatça kullanabiliyorsunuz.

Süngeri çok güzel, yoğun uygulama istediğinizde bu sünger ile küçük tampon hareketleri yaparak çok net bir görüntü elde edilebiliyor. Genellikle bu şekilde uyguluyorum. Rengi çok açık olduğu için swatchlarda hiç belli olmuyor. Tavsiye eder misin derseniz daha iyisini bulamadığınız sürece alın derim. Çok mükemmelde değil,kötü yada vasat ta değil. Hepsinin arası bir kavram olarak iyi diyebilirim:)

SEVGİLER..




5 yorum:

Unknown dedi ki...

Evet pudrasını kullanmıstım ve cok memnun kalmıstım. Cilt gözeneklerini tıkamıyor ve cok hafif parlaklık da veriyor.
Aynasına bayılmıstım ben de,bitince atmaya kıyamadım bi süre:))

sevda s. dedi ki...

Ambalajına bayıldım ben de :) eskiden pudracıydım, nemlendirici üzerine pudra sürüp çıkıyordum ama şimdi daha çok fondötenciyim :) Yine de eski alışkanlık, pudra gördüm mü dayanamıyorum :)

özge dedi ki...

ışıl,evet canım parlaklık vermeside çok hoş.

sevda,hatırlıyorum pudraları çok seviyordun.e eski alışkanlık:)

Adsız dedi ki...

bourjois iyidir:) ben de bb kremci oldum:)) her dönem bişeylere takılıyoruz:)))

özge dedi ki...

kardelen,evet canım zaman zaman farklı ürünlere sarıyoruz,bende bb lerdeyim:)