25 Kasım 2012

Ruj Bitirmek.

Şüphesiz beni en çok ruj ve fondoten bitirmek sevindiriyor. Bu hafta 2 ruj bitirdim ağzım kulaklarımda. Başka bir şey bitirdim mi emin değilim. Sanırım bitirmedim. Yoğunluktan ne yaptığımın farkında bile değilim:))

Flormar Nude Ruj : Çok severek kullandım. Numarası 90 Matte. Koyu renk göz makyajlarına yakışıyor. Çok koyu kahve,siyah ve lacivert farlarla kullandım. Elimde nude ruj çok olmasa, birde yeni nude rujlar deneme isteğim olmasa kesin koşarak gidip alırdım:)

Loreal Ruj: Eski serilerden biri.Numarası 202 mükemmel bir şeftali. Gerçi çok anlatıp ta heveslendir miyim şuan satışı yok:( 

Kozmoda ile birlikte düzenlediğimiz çekilişe katılmayanlar tık tık..

HERKESE GÜZEL PAZARLAR:))


7 yorum:

Melislicious dedi ki...

ben de rujlarım bitince seviniyorum en azından bunu doya doya kullandım bitirdim diyebilmek güzel oluyo, hep kırmızılar bitiyo pembeler duruyo:))) flormar nude ruja bi bakayım nude ruj ihtiyacım vardı

Junkhead dedi ki...

Adaşıııım daha onlar bitmemiiiş atma haa :D Ben dibine kadar kullanıyorum tam bitsin diye :)) Buarada benim de tek bitirdiğim ürünler sanırım ruj,göz kalemi ve rimel . 1 tane ruj bitirmiş kendime şaşırmıştım,şimdi bir ruj daha bitmek üzere,yedekledim bile :D Güzel bir his oluyor tabi ama geride daha sürüyle rujun duruyorsa o güzel his bir işe yaramıyor hahaa ..

özge dedi ki...

meliscim,kesinlikle oh diyor insan:) içine siniyor:)

adaşım,artık metal kısımları dudağıma batıyor sürerken daha nasıl atmıyım:) evet ya geride bir sürü ruj olunca insanın sevinci kursağında kalıyor:))

Xoxo dedi ki...

flormar olana bayıldm yaaaa

çağla deniz dönmez dedi ki...

Garip ama bende ürün bitiminde nedense seviniyorum :)

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

Özge onları atma bence ikisinin dibinde de bir sürü var ikisini de erit bir kaba boşalt çok güzel doğal bir renk çıkar bence ortaya en azından 2-3 ay daha kullnırsın.

özge dedi ki...

ezgicim,bu kadar kalınca dediğin gibi ancak eritilerek kullanılır ama benim bu kadar bitirebilmem bile mucize ruj delisi olduğum için bitirmeden daha yarısındayken soğuyorum genelde başka rujlara geçiyorum:)