11 Kasım 2012

Ne okudum..

Kitapçıdan tek kitap alıp çıkamayan ve evde her zaman okuma sırasının gelmesini bekleyen kitaplar olmasını seven ben bu kitabı ancak okuyabildim.

Kullanılan dili hiç beğenmedim. Tamam karakter böyleydi fakat yine de rahatsızlık duydum. Okunmasa da olur dediğim kitaplardan biri. Ben çok az kitap için böyle derim. Çünkü her kitapta bir şeyler bulmaya çalışırım. Birde başlardaki, kadının olumsuzluğu beni sinir etti. Böyle yaşayan kişileri hiç sevmiyorum çünkü:((

SEVGİLER..

1 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba özgecim:)
benim de böyle sevmediğim kitaplar oluyor. Eskiden inatlaşır sonuna kadar okurdum, şimdilerde dayanamıyorum fırlaıp bir kenara atıyorum sarmadıysa.
Blogumu ziyaret ettiğin ve güzel yorumların için de çok teşekkür ederim:)
öpüyorum!

http://styleglaze.blogspot.com