30 Aralık 2012

Bitirdiklerim..

Avene Nem Maskesi : Çok severek kullandım son zerresine kadar. Daha önce ayrıntılı yazmıştım.Okumak için tıktık..

Benefit Nemlendirici : Şişesi çok şeker. Fakat ürünü sevmedim. Arkadaşımda kaldığım dönem küçük boy olduğundan yanıma almıştım. Gece ve gündüz kullandım. Nem vermesi bana yetersiz geldi. Yağlı ciltlere hitap edebilir de diyemiyorum onlara da fazla yoğun gelir. Yapısı çok yoğun şişeden zor akıyor. Yapış yapış bir his veriyor. Daha öncede göz çevresini deneyip beğenmemiştim. Sanırım Benefit cilt ürünleri bana göre değil:))

Elseve Argınıne Şampuan : Sanırım biz şampuan içiyoruz. O kadar çabuk bitiyor ki ben bile almaya yetişemiyorum:)) Elseve tekrar tekrar aldığım bir şampuan. Üst üste almıyorum aynısını tabi ama aklıma geldikçe alıyorum. Saçları ağırlaştırmayan bir şampuan. Saç dökülmesi problemim olmadığı için ne kadar etkili olduğunu bilemiyorum ama sevdiğim bir şampuan.

Isana Duş Jelı : Birçok çeşidi var bu jellerin. Fiyatı indirimdeyken almanızı tavsiye ederim çünkü indirimli fiyatı hak ediyorlar. Bunun kokusunu ve yapısını sevmedim çok fazla. Bazı çeşitlerini daha çok seviyorum.

Nuxe Ballı Yüz Yıkama Jeli : Uzun süredir övüldüğü için çok merak ediyordum. Ballı ürünleri de sevdiğim için merakım ikiye katlamıştı. Eczacım birkaç paket verdi denemem için. Bir paketi iki kez kullandım ve sabah sanki cildim kaşındı biraz. Ballı ürünlere alerjim yok. Belki tesadüf olmuştur. Bir kez daha deneyip büyük boyunu alıp almayacağıma karar verebilirim ancak. 

Sephora Soyulan Maske : Yazısı için tık tık..

Isana Greyfurt özlü Sıvı Sabun : Çok seviyorum,daha öncede bitirmiştim. Kokusu muhteşem.

Dermologica Skin Perfect Primer : Yeni bir ürün. Çok beğendim. Nemlendirici üzerine makyaj bazı olarak sürdüm. Hafif renkli ve çok hafif yapıda kolayca dağılıyor ciltte. Üzerine fondoten sürünce pürüzsüz ve hoş gösteriyor. Yapısı biraz slikonumsu. Kesinlikle alınmalı kullanılmalı derim. Fiyatı biraz tuzlu bence tek eksisi bu.

HERKESE GÜZEL PAZARLAR..











6 yorum:

j.d. dedi ki...

Benefit'lerin şişesi cidden çok tatlı ama pek beğeneni yok galiba okuduğum yorumlara göre..

Kitap Eylemi dedi ki...

ne güzel sen bitirince ben mutlu oluyorum:)

özge dedi ki...

j.d,evet canım bende seveni görmedim henüz..

eylemcim,nasıl bir mutluluk bu :) ama bende öyle oluyorum sen kitapları okudukça bir kitap daha okumuş diyorum garip bişey dimi:))

sevda s. dedi ki...

Ohh, yine ne çok şey bitmiş canım. Darısı başıma :)

özge dedi ki...

sevdacım,herkese kısmet olsun :))

Kitap Eylemi dedi ki...

evet:)