23 Aralık 2012

HOBBIT..

Ayın 14 ünde vizyona girer girmez gitmem gereken bir filmdi Hobbit. Sinemaya gidip vaktimi harcayabilmem için bu tarz filmlerin vizyonda olması gerekiyor. Fakat 14 ünde iş yerindeki yıl sonu çalışmam bitmemiş olduğundan gidemedim. Sonrada şehir dışı olunca bugüne kaldı.

Yıllar önce kitabını okumuştum. İnanılmaz bir hayal gücü demiştim. Daha sonra Yüzüklerin Efendisi çıkınca herkes ona yöneldi.Fakat konunun esas çıkış noktası Hobbitler di. Ben her zaman Hobbitleri daha büyülü buldum. Evleri,yaşadıkları alan, çok düzenli oluşları,minicik oluşları hepsi masal gibi.

Fotoğrafları özellikle yeşil alanlardan seçtim. Bu görüntüler beni rahatlatıyor. Keşke diğer yaratıklar hiç olmasa filmde. Tabi onlar olmasa heyecan nerede olacak dimi:)

Bu evi istiyorum..
Ve son olarak filmin yakışıklısı heheee:))

Bu tarz filmleri seviyorsanız kaçırmayın, unutmayın film tanıtımlarla birlikte 3,5 saate yakın :))

SEVGİLER..







4 yorum:

Melislicious dedi ki...

çok merak ediyodum bu filmi, yüzüklerin efendisini çok sevmiştim, bunun fragmanını görünce de sanki onun bir benzeri gibi gelmişti ama herkes çok övüyo sanırım ben de izliycem bu aralar:)))

sevda s. dedi ki...

Benim çok tarzım değil ama o yakışıklı için prensiplerimi falan unuturum ki Özge'cim :)

özge dedi ki...

meliscim,izle derim:)

sevda,tarzın değilse onca saat o yakışıklı için çekemezsin:)

BÜTÜ dedi ki...

hemen izlemeli tavsiyene uyup canım :)