10 Mart 2013

bitenler..

Herkese Günaydın,

Bakalım bu hafta neler bitirebilmişim:)

Benri Kare Pamuk : Yenisi açılıp yerini buldu bile, çok çok seviyorum.

Sally Hansen Mega Shıne Top Coat : Birkaç kez aldım diye hatırlıyorum. Oje sonrası çok hoş bir ışıltı veriyor. Ojenin kalıcılığını ne kadar arttırıyor bilmiyorum.Çünkü her gün değiştiriyorum ojelerimi. Essence in bu tarz ürünleri çıkmış onları deneyeceğim önce iyi çıkmazlarsa tekrar bunu alırım.

Glıss Marrakesh Yağı İçeren Şampuan : Çok sevdim. Genel olarak Glıss şampuanları seviyorum. Bazı çeşitlerini sevmesem de genel olarak güzeller. İçerisindeki yağın kokusu müthiş. Saçları hem güzel arındırıyor hemde yumuşacık yapıyor bu şampuan tavsiye ederim.

Flormar Oje Çıkarıcı : Artık anlatmama gerek yok,sürekli farklı çeşitlerini alarak bıkmamaya çalışıyorum. Her çeşidi güzel, ojeyi dağıtmadan çıkarabiliyorlar. Bu bitirdiğim aseton içermeyeni. Ayırt etmiyorum hepsini seviyorum.

Essie El ve Vücut Kremi : Bu krem Itsbeacığımın hediyesiydi. Kivili ve limonlu bir krem. Boyutundan dolayı çantama attım ve lazım oldukça kullandım. Alır mıyım almam:( Yeterli bir nem vermiyor.Çok sıvı ve nemsiz bir krem. 

Yves Rocher Luminelle Far : Bu seri kalktı diye biliyorum. Önce ambalajının karton olması hoşuma gitmişti. Fakat sıradan bir beyazdır diyerek almamıştım. Fakat sonrasında baktığımda beyazın içinde yanar döner renkler olduğunu fark ettim. Çok çok açık bir mavilik vardı ve ayıla bayıla kullandım. Kaş altına ve mavi farları gölgelerken çok kullandım. Farların kenarlarını çok mecbur kalmadıkça kullanmıyorum. Çünkü göz kapağında pürüz pürüz duruyorlar. 

Bu haftalık bu kadar, gün içinde yeni yazılarla burada buluşmak üzere..

Çekilişe katılmayanlar buraya

GÜZEL PAZARLAR..




7 yorum:

itsbea dedi ki...

tebrikler cnm süpersin=)bende birikenleri eklesem ii olacak:)

Kitap Eylemi dedi ki...

yine müthiş :))

Yelda dedi ki...

Ben de essie el kremini yeni kullanmaya başladım, ben de hiç sevmedim. Nasıl bitireceğim bilmiyorum, hiç yeterli nem vermiyor:(

özge dedi ki...

itsbea,ekle canım aksattın bu ara blogu:))

eylemcim,sen sürekli kitap bitir bende ürün:)

yeldacım,ben çantama atınca bitirdim, zorunda kalıp kullanıyorsun öyle:)

makyajlı kareler dedi ki...

ürün bitirmede süpersin canım tebrikler. Gliss şampuanı merak ettim bende görünce alırım. saol kuzum

özge dedi ki...

makyajlı kareler,teşekkür ederim,mutlaka dene canım:)

seregon dedi ki...

Hızlı hızlı gelsin yeniler:))