17 Mart 2013

ne okudum..

Bu kitabı en son gittiğim Sunay Akın söyleşisinin girişinden aldım. Bilgi küpü bir adamın kitabını okumakta aşırı bilgi yüklenmesine neden oluyor. İçinde bir sürü hikaye var. Ayrıntıcılığı,merakı ve araştırmaları çok güzel kitaplar yazmasını sağlıyor bence. İçindeki hikayelerden en çok etkilendiğim kuş bilimcisinin 19 yaşında hapse girmesi ve içerideyken bir gardiyanı bıçaklaması sonucu müebbet hapse mahkum edilmesi. Sonrasında yılmaması kendini geliştirmesi imkansızı başarıp dünyanın sayılı kuş bilimcilerinden biri olması. 

Bu arada kitap ışıktan parladı bir türlü çekemedim fotoyu.Çareyi elimde tutmakta buldum. Çok sevdiğim kitap bloggerlarından Eylemciğimin fotoları gibi olmuş:) Kendisinin ojelerini böylelikle takip ediyorum:)

Yeni kitaba başladım bile..

Bol Kitaplı Günler Dilerim:))






3 yorum:

Kitap Eylemi dedi ki...

canımsın yaa:)Benim okuyamadığım Sunay Akın kitaplarındandır biliyon mu ama yakında , çok yakında:)

özge dedi ki...

eylemcim,biran önce yorumlarını bekliyorum:)

sevda s. dedi ki...

Sunay Akın'ı çok severim yaa, ne kibar ne naif ve anlattığını dinleten biridir :)