24 Şubat 2013

Biten Ürünler..

Kuzenimle pazar gezisinden önce erkenden bitenler yazısını yazmak istedim. Sonrasında zaman hızla geçiyor ve hazırlanma zamanı geliyor. Zaten sadece pazar günleri bu kadar çabuk geçiyor :))

Rexona Nature Deo : Daha önce yazısını yazmıştım. buradan bakabilirsiniz.

Yves Rocher Besleyici Şampuan : Sanırım çabuk bozuluyor bu şampuan. İlk kullandığım zamanlarda inanılmaz güzeldi. Besleyici olduğundan yumuşacık yapıyordu saçları ve psikolojik olarak beslendiğini düşünüyordum:) Dibinde birkaç kullanımlık şampuan kalmıştı. Artık onuda kullanayım bitsin dedim. Fakat saçlarımı sem sert yaptı ve hiç temizlenmemişlik hissi verdi Şampuan doğal olunca çabuk bitirmek gerekiyor demek ki..

Yves Rocher Tırnak Yüzeyi Düzgünleştirici: Bitirdiğim üçüncü ürün bu . Gayet memnun kaldım. Geçenlerde bahsetmiştim artık bu markanın tırnak kuvvetlendiricisini almayacağım diye. Bu ürün hiç değişmedi aynı yapıda devam ediyor. Hem düzgün gösteriyor hemde cila görevi görüyor. Koyu renk ojeler daha kolay temizleniyor tırnaktan. Yenisi yerini aldı bile..

Dermalogica Power Rich : Bu ürün yüzünüzde nerede ekstra bir bakıma ihtiyaç varsa kullanılabiliyor. Kür gibi. Bu tüpü bitirdikten sonra bir süre almanıza gerek yok. Ben göz çevrem için kullandım. Bilgisayardan şundan bundan yorulan göz çevresini toparlıyor. Bu tüp bitince normal göz çevresi kremlerine geri döndüm. 

Rexona Oxygen Roll-on : Çok seviyorum kendisini.Defalarca aldım.Birde cotton ve bamboo olanı sürekli alıyorum. Bunun kokusu çok ferah ve tertemiz. Koruması ise mükemmel. Yazın aşırı sıcağında bile koruyor. 

Arko Classic Tüp Krem : Bir önceki yazımdan Arkonun kokusunu sevdiğimi biliyorsunuz. Minik arkoyuda çantamda taşıyordum. Özellikle serviste işe giderken tırnak etlerime bu kremle masaj yapıyordum:) 

GÜZEL PAZARLAR :))





11 yorum:

itsbea dedi ki...

bende az önce dermologica ürünlerine bakıyordum tam.temizleyicim bitmek üzere, yerine special cleansing gel mi alsam diye bakındımda.bisürü çesit var dermologicadada, aklım karıstı yine=)dermologica, nars, la roche posay var aklımda sence ne alayım cnmcm?

özge dedi ki...

itsbeacım,special cleasing gerçekten çok güzel gıcır gıır yapıyor cildi:) tanıma bak.. bir çeşidini daha kullanmıştım tester olarak bu markanın o jel iyi değildi. Tabi birde artık bir süre kozmetik markalarınkine yöneleceğiz demiştik hatırlıyorsan:) nars bu bakımdan daha sıcak geldi bana. ben henüz jel konusunda bu markalara yönelemiyorum çünkü stoğumda bitirmem gerekenler var. shiseidonun zenboxtan çıkan köpüğünü sevmedinmi o da iyi temizliyor bence?

BOŞNAK KIZI dedi ki...

ben de yves rocher'ın hacim verici şampuanını kullanıyorum çok memnunum ama benim derdim çabuk bitmesi :) ürün bitkisel olduğu için herhalde pek köpürmüyor ben de bol kullanıyorum :)) neden büyük boyunu çıkarmıyorlar diye düşünüyordum çabuk bozulduğu için olabilir

sebnemsblog dedi ki...

Merhaba, rexona yı bende uzun zamandır kullanıyorum ve çok memnunum.
Benimde bolğuma bir uğramak isterseniz çok memnun olurum ama çok yeniyim daha...

www.alisverismakyaj.blogspot.com

itsbea dedi ki...

evet cnm kozmetiğe yönelicez demistik:)shiseido white lucency serisini ilk kullandıgımdaki gibi sevmedim bu defa pek etki görmedim gibi.bide çabuk bittiler sanki, bitmedilerde bitmek üzereler yani.zen boxtan çıkan temizleyiciyide kullandım cnm bitti oda iyiydi evet onuda alabilirim aslında hazır hala göz kremimde öyleyken.narslarıda merak ediyorum bi yandan.her cilt bakımı ürünüm bittiğinde bu ikilemlere düsüyorum biliyosun:))

özge dedi ki...

boşnak kızı,evet küçükler,duş jelleride öyle alıyorum hemen bitiyor. bizim evde şampuan ve duş jeli çabuk biter o yüzden bu marka bize uygun değil aslında:))

şebnem,hemen uğruyorum bloguna,başarılar diliyorum..

ıtsbea,bende göz çevresini çok sevmedim shiseidonun bol nem vermiyor birde çok yakıyor gözüme hafif kaçarsa bile. tek iyi yönü concealer altına sürülebilmesi. belkide gece için farklı bir göz çevresi alırım. bende biliyorsun sıkıldığım için arada kalıyorum cilt bakımı konusunda:) nars dene bence..

sihirlimavi dedi ki...

Yves Rocher'den memnun kaldığın ürünü listeme aldım şeker ;)
İyi gezmeler...

makyajlı kareler dedi ki...

bu haftada bayağı ürün bitirmişsin canım. şampuanı bende geçen hafta elime alıp tekrar koymuştum. yazdığın iyi oldu bu sefer alırım:)

BÜTÜ dedi ki...

bu yazılarını okumayı o kadar seviyorum ki kesinlikle yönlendirici :)

itsbea dedi ki...

tamam cnm nars deniym o zaman=)tesekkürler öptüm

özge dedi ki...

sihirlimavi,sağol tatlım..

makyajlı kareler,aynı durum bende de oluyor canım..

bütücüm,faydalı oluyorsa ne mutlu:))

itsbea,denediğinde yorumlarını bekliyorum şekerim..