6 Şubat 2013

Günün Ojesi *Essence Modern Romance*

Bu ara açık pastel tonlara elim gidiyor sık sık. Yine sürdükten sonra beğendiğim, tekrar tekrar tırnaklarıma baktığım bir oje ile karşınızdayım. Yek sorun her zamanki gibi iki kat sürdüm,sanki 3 kat daha güzel dururdu.


Hala almadıysanız ve pastel tonları şık buluyorsanız hemen alın:))

Belirtmeden geçemeyeceğim. Şu ana kadar aldığım Essence ojelerin hepsinden memnun  kaldım. Renkleri,yapısı,dokusu,duruşu hepsinin ayrı güzel..

Kamelya.com ile düzenlediğimiz çekilişe hala katılmadıysanız tık .. Unutmayın çekilişin sonunda iki kişi hediye kazanacak..

SEVGİLER..



11 yorum:

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Çok güzel,her mevsim kullanılacak bir renk.Essence ojeleri bende seviyorum.

Back to Black dedi ki...

benim sayılı günlerim kaldı 4 ay sonra resmi şubede çalışacağım için sadece frenc manikür:) o yüzden elimden geldiğince sürüp sürüştürüyorum bu renk çok hoşuma gitti güle güle kullan :)

makyajlı kareler dedi ki...

renk çok güzel ve kullanışlı alınacaklar listesine eklendi:))

j.d. dedi ki...

Çok tatlı bir renkmiş ^^

Kitap Eylemi dedi ki...

tek kelime yeter, bayıldım:))

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çok güzel bir ton canım ben de bir değişik tonunu aldım fırçasını da çok beğeniyorum bu ojenin :) güzel günlerde kullan :)

Cfusun dedi ki...


bende aldım bunu çok güzel bir renk dimi :)güle güle kullan

senem dedi ki...

bayıldım desem bu tonlarda bir oje istiyordum çook hoş duruyor : )

özge dedi ki...

makyaj kelebeği,evet canım yazı kışı baharı farketmeyen bir oje..

pınar,hep french hep frenc çekilmezki ama ben hiç sevmiyorum nasıl dayanırdım bilmem..

makyajlıikesinlikle..

j.d,evet canım almadıysan mutlaka al:))

eylemcim,bendee..

boşnak kızı,evet fırçasıda başarılı..

cfusun,sende güzel günlerde kullan sağol şeker..

ssdesign,tamda aradığın renk o zaman:))

sihirlimavi dedi ki...

1 kat daha sürülürse hem rengini daha iyi verecek hem de tırnağın kendi rengini tam kapatacak gibi duruyor. Benim de bu renk bir ojem vardı ama Rapsodi marka. Ona çok benziyor. Alınacaklar listesine dahil ettim şeker bunu ;)

özge dedi ki...

sihirli mavi,evet bebeğim kesinlikle bende sonradan farkettim. mutlaka almalısın derim:))