10 Şubat 2013

Çekilişi Kimler Kazandı..

Kamelya.com ile birlikte gerçekleştirdiğimiz çekilişimizin sonuna geldik. Bakalım kimler kazanmış.

Bildiğiniz gibi iki kişi kazandı ..

2 ve 17 numarada yer alan isimler;

 
sihirlimavi dedi ki...
Tam benlik bir hediye! Siteye sihirli mavi adıyla üye oldum ffirmanın facebook sayfasını beğendim. Acaba benim olur mu :)
Sevgiler canım...




audrey dedi ki...
kamelya.com'a irem özker adı ile üye oldum ve blogu da audrey adı ile takip ediyorum..
mail adresim iozker@gmail.com

Her ikiside blogger arkadaşlarımız, şimdiden güzel günlerde kullanın kızlar...

En kısa zamanda adres ve telefon bilgilerinizi ozge_1981@hotmail.com adresine bekliyorum.

Kamelya.com  'a izleyicilerime verdiği hediyelerden dolayı çok teşekkür edeiyorum.

Kazanamayanlar üzülmesin,yakında başka bir çekiliş ile burada olacağım..

SEVGİLER..

 


2 yorum:

audrey dedi ki...

teşekkürler.. biraz önce kendi yorumlarımda arkadaşlar haber vermişler şimdi bakıyorum.. en kısa zamanda mail atacağım..

sihirlimavi dedi ki...

Özgecim, mailini cevaplandırdım. Hakikaten tam da ihtiyacım olan bir ürün. Süper oldu, sana ve firmaya çok teşekkürler...