28 Kasım 2013

Ne Okudum..

En sevdiğim konu seri katil cinayetleri:) Ben gerilim,polisiye çok seviyorum kitapta. Tabiki her konuda kitap okuyorum ve seviyorum. Fakat üst üste iki biyografi, konusu aşk, arkadaşlık,dostlu vs olan kitapları okuyamıyorum. Tarihi kitapları severim ama birini bitirince peşinden üç dört kitap bitirip kafamı dağıtmam gerekir. Söz konusu gerilim olunca peş peşe günlerce farklı kitaplar okuyabiliri yorum:) Bu kitapta bu konuda en iyilerden. Psikiyatr,karısı,çocukları yada hastaları acaba katil kim ve neden yapıyor. Kitabın ortalarında katili bulduğum zaman tüm hevesim kaçar ama bitirmeden bırakmam tabiki kitabı.Bunda ise başka birini hedef almıştım ama o çıkmadı:) Gerçekten heyecanlı bir kitap okumak isterseniz tavsiye ederim.

Polisiye derimde polisiyenin kraliçesinin kitabından bahsetmez miyim:) Gerçekten kraliçe kendisi müthiş bir zeka müthiş bağlantılar ve katil bu sefer sıradan işkenceler yapmıyor biran düşünün sağır,dilsiz ve kör oluyorsunuz ve bun yapan bir seri katil. Ne zaman yanınıza gelecek ne zaman yine işkenceye başlayacak bilmiyorsunuz çünkü sağırsınız körsünüz her yer sürekli karanlık ve ses çıkarıp bağırma ihtimaliniz yok çünkü ağzınız etkili bir yapıştırıcı ile hiç açılmayacak şekilde yapıştırılmış. Gerçekten tüyler ürperten konunun içinde sizide alıveren bir kitap. Polisiye sevenlere tavsiye ederim.

Sevgiler..


1 yorum:

Kitap Eylemi dedi ki...

notumuz alınmıştır canım :)