6 Ocak 2014

Golden Rose Bronzer..




Golden Rose un bu mat yapıda ki bronzerını bir süredir deniyorum ve gayet başarılı. Aynısından kuzenime de aldık o üç rengi fırça ile karıştırıp allık olarak kullanıyor. Ben en koyu rengi ile elmacık kemiklerimin altına ortadaki renk ile çene kenarlarıma ve alın çevreme kontur uyguluyorum. Açık rengi kaş altlarına sürüyorum mat farlar ile göz makyajı yaptıysam eğer. Çünkü açık renk bazı ürünlerdeki gibi aydınlatıcı tarzında değil. İsterseniz tüm göz kapağına sürüp rengini nötrleyebilirsiniz.İçerisinde pudra ponponu bulunuyor fakat kullanışlı bulmadığım için onunla uygulamıyorum.

Memnun kaldığım bir bronzer oldu kendisi. Yalnız artık internet sitesinde ürün yok sanırım kaldırıldı yada bazı şubelerin ellerinde kalanlar olabilir. Benzeri mineral bronz pudra olarak geçiyor. 

Aşağıdaki linkte mineral olanı bulabilirsiniz ve aynı siteden alışveriş yapabilirsiniz. Yeni çıkan pudrasını da çok merak ediyorum :)

http://www.goldenrosestore.com.tr/Golden-Rose-Mineral-Bronze-Powder,PR-2139.html

Sevgiler..



3 yorum:

bircanın renkli dünyası dedi ki...

vallahı kozmatık bır gırdap gıbı kullanlar cok sanslı sızde sanslısnız.

Unknown dedi ki...

Golden rose bu aralar oldukca guzel urunler cikariyor rimelleri ve rujlaro favorim :) guzel gunlerde kullan :)

özge dedi ki...

bircan,aynen öyle teşekkür ederim:)

ipek,kesinlikle canım teşekkür ederim