5 Ocak 2014

Neler Okudum..

Herkese Merhaba,

Öncelikle yeni yılınızı biraz geç de olsa kutlamak istiyorum. Yeni yıl ile birlikte başka bir internet ağına geçtiğim için sürekli aksilikler oldu masa üstü bilgisayarı ve telefonumdan bağlanabiliyordum ama notebook tan bir türlü bağlanamadım. Yazmak istediğim zamanlarda da yazamadım anlayacağınız. İnşallah yeniden adapte olup yazabilirim. Şimdiye kadar bu kadar uzun bir ara vermemiştim. 

Bu süreçte instagramda aktiftim ve sevgili Elif artık okuduğun kitapları yazmıyorsun blogunda deyince kendisine söz verdim ve işte yazıyorum kocaman öpüyorum Elifcim seni  :)

Kusursuz İç Güdü bence kusursuz bir kitap. Biliyorsunuz polisiye,gerilim,seri katil kitaplarına bayılıyorum. Bu da bir cinayet kitabı. İlk başta arabanın kaza yapması sonucu yanarak ölen sıradan iki kişiyi anlatıyor hatta konuyu kimse araştırmasın diye katil aşk kaçamağı süsü veriyor. Fakat ölen adamın karısı buna yani aldatıldığına asla inanmıyor polisler konuyu kapatsa da o kapatmıyor olayı araştırmaya,bağlantılar kurmaya çalışıyor ve bir ara tahmin ettiğim sonrasında demek ki o değilmiş dediğim kişi katil çıkıyor:) Çok çok beğendim tavsiye ederim mutlaka okuyun..

Yine bir polisiye ismine bakıp sizi sıkacağını düşünmeyin aksine tam bir aksiyon var bu kitapta:) Film izler gibi okuyorsunuz. 

Tıbbi gerilim kraliçesini sevmeyen çok azdır sanıyorum. Daha bu sabah bitirdiğim bir kitap taze taze yazısını yazıyorum:) Çözülemeyen cinayetler bir kasabayı sarıyor,aynı durum yıllar önce de yaşandığı için halk bazı kişilerin lanetli olduğunu ve lanetin yeniden başladığını düşüyor oysaki perde arkasında tamamen ticaret ve çok para kazanma arzusu yatıyor. Bir çırpıda okudum dersem doğru olur. Şiddetle öneriyorum..

İtiraf ediyorum bu kitabı kapağı ilgimi çektiği için aldım:) Rengarenk oluşu mutluluk verdi bana. Yazarını tanımam,konusunu bile okumadım. Fakat inanılmaz sevdim. Biten bir evlilik,ayakları üzerinde durmaya çalışan bir anne, yeni sevgilisiyle yeni bir yaşama tutunmaya çalışan bir adam, zenginlik,fakirlik ve timsahlar hepsi bu kitapta. Çok kalın bir kitap fakat sürüklüyor ve bittiğine üzülüyorsunuz..

Adıyla hiç alakası olmayan saçma sapan bir kitap,okuyup seven var mı bilmiyorum ama kesinlikle almayın derim ben:(

İşte size harika bir seri katil romanı. Katil annesine benzeyen sarışın ve yalnız kızları farklı ülkelerde farklı şekillerde öldürüyor. Kendisi müzisyen ve hepsinin yanına bir cd ile şarkı bırakıyor. Genellikle çellosunun teli ile boğuyor. Bir dedektifin kendi kız kardeşinin öldürülmesi sonucu aynı kriterlere uyan öldürülmüş bayanlar arasında bağlantı kurması sonucu başka bir ülkede katili araması bulması olayları çözmesi süreci anlatılıyor. Muhteşem bir kitap..

Uzun zaman önce okumam gereken fakat bir çok yerde adı karşıma çıkmasına rağmen bir türlü denk gelemeyen bir kitabı okumanın mutluluğunu yaşıyorum. Tabi eski zamanı ve o dönemin aşkını anlattığı için bazen hadi ama söyle gitsin vs. dediğinizde oluyor. Yani cümleler o kadar hassas seçilmiş ki günümüz ile kıyaslanamıyor bile. Çok güzeldi filmini izleyip gözümde canlandırdığım karakterleri görmek istiyorum en kısa zamanda.

Açıkçası Ayşenur Yazıcının bu kadar güzel bir kitap yazacağını hiç düşünmemiştim. İsmi bile o kadar doğru ki. Kitapta çok iyi eğitim almış,iş yeri açmış, kariyer sahibi bir erkeğin özel hayatında aşklarında nasıl tutunamadığı neler yaşadığı hüzünleri,pişmanlıkları,sevgileri ve tüm bunlara şahit olan ve doğruyu gören kedisi anlatılıyor. Göz yaşları içinde okudum ama değdi. Bir kedinin dilinden yitip giden bir erkeğin hikayesini duymak istiyorsanız okuyun..

Açıkçası bu seriden baya sıkıldım. 4 tane okudum sanıyorum tabi daha bir sürü kitabı çıktı yazarın ama bu kadar pozitiflik ağır geldi bana sanırım:) Şaka bir yana pozitif olmayı seviyorum her zaman olamasam da ama bu kadar mı denk gider her şey diyorsunuz okurken. Yinede mucizeler dükkanı serisinden biraz daha farklı olduğu için okunmalı diyorum.

İşte değişik dingin bir hikaye. Kanser hastası olan bir kadının terapi amaçlı balık tutma etkinliğine katılması,erken döndüğünde kocasını bir kadınla yakalaması, boşanmaya karar vermesi, tek başına inzivaya çekilip nehir kıyısında kötü koşulları olan bir eve yerleşmesi ve tabiki yeni bir aşk daha ne olsun. Okurken huzur bulacağınız güzel bir kitap.

Evetttt okuduğum kitaplar bunlardı bu sefer biraz birikmiş sanırım:) Herkese keyifli okumalar diliyorum..

Sevgiler..











4 yorum:

Unknown dedi ki...

Teşekkürleeer. :Dd

Boş Defter dedi ki...

Ben de ikinci Macomber kitabımı okuyorum ama bir ikincisini daha kaldıramayacağımı düşünüyorum...pozitifliğin de bu kadarı pes dedirtiyor! :)

Kitap Eylemi dedi ki...

evet yoksun ne zamandır canım ya :)Hoş geldin , daha sık yaz , yeni , güzel mutlu yıllar dilerim , harika kitaplar , Kan Gölünü ayrıca severim , öperim:)

özge dedi ki...

elifcim,rica ederim:)

boş defter, ben yine iyi dört tane kaldırmışım sanırım:) seni görünce öyle düşündüm.

eylemcim,pek içimden gelmiyor yazmak nedense birde gerçekten vakit bulamıyorum çok ilginç bir şekilde :) yazmaya çaşışacağım öptüm..