15 Mart 2011

Estee Lauder Sumptuous Maskara...

Estee ürünlerini çok severim. Daha önce maskarasını hiç kullanmamıştım. Estee alışverişimde minik boy olanından hediye ettiler. İyikide deneme boyu. Çünkü hiç beğenmedim. Sıradan bir rimel gibi. Fiyatı yüksek olunca beklentide yüksek oluyor tabiki. Lorealin rimelleri bile bu maskaradan çok çok daha güzel. Eminim memnun kalanda vardır. Ama bana basit geldi. Fırçası kıl fırça. Plastik mi kıl fırçamı dersek tercihim kıl fırçalar. 

Sonuç olarak alınmayacaklar listesinde kendine bir yer edindi bile:)))

2 yorum:

itsbea dedi ki...

aynı seyleri bende blogumda yazmıstım cnm:)bi süre kullanmadım hiç, bugün kullandım bunu, gözüme bi güzel göründü niyeyse:)maskaralar bekleyince güzellesiyoz tezine inanıyorum ben artık:)))

özge dedi ki...

itsbeacım,ben kaçırmışım demek:) bende bunu bir süre kullanmıyım ozaman:) şaka bir yana aslında benimde başıma geliyor ara ara. Hiç sevmediğim bir maskara güzelleşebiliyor.