28 Mart 2011

Yeniden...

Uzun zamandır vakitsizlikten kitap okumaya ara vermiştim. Sonra anladımki isteyince gecenin bir yarısıda olsa vakit ayırabiliyorum. Şimdi arka arkaya okuyorum kitapları. Geçen hafta bitirdiğim kitap 102 dakika. İkiz Kulelere yapılan saldırıda arka planda yaşananlar,günyüzüne çıkmamış hikayeler. İnsanların kurtulmak için yaptıkları uğraşlar ve yapılan yanlışlar. Bu bilgilere orada bulunan insanların yakınlarından,telefonlardan,mesajlardan ulaşılmış. 

Bana sürükleyici geldi. Kadere bir kez daha inandım. Anlık hareketler,kararlar insanların tüm yaşamını nasıl etkiliyor hepsi bu kitapta. Dikkatimi çeken bir diğer nokta ise hep Türklere derler yok uygulama yapılmıyor yok işte bilgisizlikten bu sonuçlar oldu falan diye. Fakat onlarda bir okadar sorumsuz.Her yıl yapılan tatbikatlarda,uygulama yerine oturup kahve içmeleri,alarm verildiğinde ofis sandalyelerinde bulunan kaçış paketlerini çoğunun unutması,aşağı indikleri halde bu tarafa bişey olmaz deyip yukarı ofisine çıkanlar ve daha neler neler....
Yeni kitaplarla yakında yine buradayım:))))

2 yorum:

neyim.var.neyim.yok.satıyorum dedi ki...

Ohhh lalaaaa bende açılmıyor nasılsa dıye tıklamıyordum ama meğersem çoktaan açılmış. Bende deli gibi kitap okuyorum bu araaa. İyi okumalar diliyorum tatlım:D

özge dedi ki...

elifcim yeniden seni buralarda görmek çok küselll....aslında daha fazla zaman ayırabilsem çok mutlu olucam:)