19 Mart 2011

Yves Rocher Kampanyası...

Yves Rocher dan güzel bir kampanya haberim var. 10 Nisana kadar devam edecek bir kampanya. Yeni çıkan waterproof asansörlü göz kalemi ve yanında herhangi bir maskara-eyelıner alımlarında göz makyaj temizleyicisi hediye. Yeni kalemlerle birlikte bir maskarasıda çıktı ama benim tercihim 5-6 ay önce çıkan maskarası oldu. Hem uzmanı tavsiye etti hemde bu kıl fırçalı. Kalem süper. Bugün tüm gün akmadı,dağılmadı,göz altlarımda uzun süre kaldı  10 üzerinden 10 bence. Renkler çok güzel. Siyah,mor,mavi,yeşil,lacivert ve bronz renkleri var. Bendeki rengi lacivert, tam lacivert gibi değil hafif mora bakan bir lacivert. Diğer renkleride çok farklı zaten. Şimdiye kadar sayısız mavi kalem kullanmama rağmen bu kalemlerdeki gibisine denk gelmedim:) Deneyin derim.... 

Maskaram Lacivert. Bu maskaranın siyahı,kahverengi ve griside mevcut. 

Bu arada bu postu iki gündür yayınlayamadım. Kısmet bugüneymiş:) Çok uğraştım çok sinir oldum. Tam hazırlarken sürekli kesinti oldu. Şu kapatıldı yazısı çıktı hata verdi falan. Neyseki bugün sorun yok gibi görünüyor. 

 

6 yorum:

SvGLove dedi ki...

Tum kalemler akar benim gozumde:(
Bunun akmadigini ogrenmek, rengine asik olmak alisveris bahanesi oldu bana;)
Bende de sendeki kadar guzel dursun ama;))

itsbea dedi ki...

off aman allahım:)o nası güzel bi renktir öleya.bayıldımmmmmmmmmmm!güle güle kullan cnm, yr kalemlerin fiyatları nasıl?

özge dedi ki...

sevgicim,bu gerçekten akmaz,kefilim yani:)ben inanamadım. Alırken yokya akar buda ama rengi güzel demiştim:) sanada çok yakışacağına eminim.

itsbeacım,diğer renkleri görsen karar veremezsin.teşekkür ederim. fiyatı 27 olması lazım.

Makyaj Güncem dedi ki...

canım gözündeki lens sanırım markası ne acaba gözlerine çok yakışmış;)

özge dedi ki...

makyajgüncem,lensimin markasi freshlook.Gerçek safir rengin adı,ben yeşilin üstüne takınca böyle duruyor,alt tonuna göre değişiyor çünkü renkler. Teşekkür ederim canım:)

Makyaj Güncem dedi ki...

sağol canım baya yakışmış ama kendi rengi de güzele benziyor gözlerinin yeşil göze bayılırım:)