26 Mart 2012

En son ne okudum ?

En son bu kitabı okudum. Adına bakıp ta madde madde bu kehanetlerden bahsediliyor sanmayın. Bende ilk önce böyle düşündüm.Çocukluğumuzdan beri aynı şeyler dedim.Sonra içeriği okuyunca merak edip aldım,okudum. Biraz kalın bir kitap,çabuk sıkılanlar tercih etmeyebilir. Kehanetlerin bazı maddeleri kayıp ve bu maddeleri bulmaya çalışan iki grup arasında yaşanılanlar var. Sürükleyici bir kitap. Okurken olaylar film izler gibi gözünüzün önüne geliyor. Hiç sıkılmadan zevkle okudum tavsiye ederim.

9 yorum:

Kepslok dedi ki...

ne ara okuyup bitiriyorsun nasıl zaman buluyorsun valla bravo :)

civciv dedi ki...

ilginc.. tavsiyen icin tskler cnm <33

sevgiler

Kitap Eylemi dedi ki...

:) ben de okuyayım diye listeme ekleyeceğim ama gerçekten yani listeler ve yer bulmak konusunda son derece sıkıntıdayım:)

özge dedi ki...

kepslok,ben çok tv seyretmiyorum hatta pazar evde olursam cnbc deki dizileri iziliyorum akşamları yatmadan önce kitaba vakit buluyorum o yüzden:)

özlemcim,rica ederim canım:)

kitap eylemcisi,sana hayranım onca kitabı nasıl okuyorsun bitiriyorsun şaşırıyorum:)

Kitap Eylemi dedi ki...

özge biliyorsun ben de senin bitenlerinin hayranıyım, karşılıklı bir ilanı aşk oluşacak neredeyse, ben kozmetiğe sen de kitaba vakit buluyoruz ya yetiyor:)

özge dedi ki...

kitap eylemcisi,kesinlikle haklısın canım,sevgiler:)

sevda s. dedi ki...

Canım yaa, ben az okuyorum ve kendime çok kızıyorum bu konuda :( Sen ne güzel bitirdin bir kitabı daha, darısı başıma :(

Unknown dedi ki...

Başlığı okuyunjca ne yalan söyliyeyim ben de öyle sandım :) enteresan sürükleyici bir kitaba benziyor çok merak ettim canım ;)

özge dedi ki...

gizemcim,oldukça sürükleyici :) hemen bitiveriyor..