11 Mart 2012

bitenler..

Bu hafta elimde ne zamandır denenmeyi bekleyen ürünleri denedim. Tam boy üründe bitirdim tabiki. Bakalım nelermiş bu ürünler:))

NeoStrata Daytime Cream Spf 15 : Sürekli alışveriş yaptığım eczanem vermişti denemem için. Bu markaya sıcak bakmadığım için hemen denemedim. Bu hafta görünce aklıma geldi ve denedim. Günlük nemlendirici krem. Güneş koruma faktörü var içinde. Hiçççç beğenmedim, cildime oturmadı beyaz beyaz soyuldu. Tarif edebilir miyim bilmiyorum ama cilde krem oturmazda pürüz pürüz olur ve soyulur krem,üstüne makyajda yapamazsınız işte öyle bir krem. Asla almam :(

NeoStrata Oil Control Gel : Adı üstüne yağlı ciltler için,yağ dengesini sağlayan matlaştırıcı bir krem. Aslında hiç denememem lazımdı çünkü cildim yağlı değil. Ama yapısı için denedim ve bence yağlı ciltlerin oldukça sevebileceği bir krem, diğeri gibi cilde oturmayıp soyulmuyor:) Oldukça mat gösteriyor cildi. Eminim yağlı ciltlerdeki problemide önlüyordur.Yağlı ciltler alıp beğenebilir. 

Lux Disk Pamuk: Ben uzun süredir Lux almadığım için ilk kez görüp almıştım bu diskleri. Üzerinde kabartılar petek petek. Çok sert bence hiç beğenmedim. Mecbur kalıp almıştım. Aldığım yerde başka marka olmadığı için :(

Oriflame all over make up remover : Yazısı için tık tık . Aynı düşüncedeyim hala. Yeniden alabilirim. 

Real Peeling Etkili Disk : Yazısı için tık tık  , Yeniden alabileceğim bir ürün.

Dermologica Gentle Cream Exfoliant : Dermologica alışverişimde günlük peeling almıştım. Haftalık peelingini de merak ettiğim için vermişlerdi bu ürünü . Çok beğendim. Şuan elimde birkaç tane peeling var. Onları bitirebilirsem bu ürünü kesinlikle alacağım. Çok güzel arındırıyor cildi. Pürüzsüz yapıyor hemen ve derinlemesine temizlediğini fark ediyorsunuz hemen :) Şiddetle tavsiye edilir..

14 yorum:

Unknown dedi ki...

hızına yetişmemiyoruz :) blogu actım acalı bitenler postu için birikim yapıyorum seni gördükçe utanıyorum canım :)

betty boop dedi ki...

Özgecim, dün kızılayda gezerken orhan parfümerinin 2. dükkanınıda keşfettim :) yıllardır öünden geçermişimde bilemzmişim meğer.. Kumrulardan dümdüz gidiyorsun canım bu çıtır simitten dümdüzz.. Hemen ilerde sağda görceksin tüketici hakem heyetinin tam karşısında kalıyor :) Görünce sanada haber veriyim dedim :) fiyatlarınıda yine bi göz ucuyla kotnrol ettim bi fark yok şekerim :)

özge dedi ki...

kozmetik deneyimleri,bende bu ara pek bitiremiyorum,zaten birden bitiyor bir bakıyorum birkaç ürün birden bitmiş,senin bitenler postunuda sabırsızlıkla bekliyorum canım:)

betty,çok iyi yaptın canım,moda çarşısı pazar kapalı oluyor ve iş çıkışıda yetişemem diye düşünüyordum mutlaka uğrıcam teşekkürler tatlım:)

onorr dedi ki...

Neostrata'yi ben de hep görüyorum canım ama nedense ben de soğuğum bu markaya karşı, hiç deneyesim gelmedi bugüne kadar :) Yine bir sürü şey bitirmişsin :*

Unknown dedi ki...

Neostrata'yı ben de beğeniyorum, yağlı ciltler için ürünleri de başarılı ama benim asıl yağlı saç tipi için gerçekten işe yarayan bir şampuana ihtiyacım var saçlarımı her gün yıkıyorum :( eğer bildiğin bir ürün varsa paylaşırsan çok sevinirim Viva'cım ;)

özge dedi ki...

onurcum,iyiki uzak durmuşsun bu markadan. Bu ara az ürün bitiriyorum,tester ürünleride denemeye çalışıyorum fikir edinmek için:)

gizemcim,otacıyı denedinmi,güzel bir şampuan bence çeşitleri var dene derim...

boleynkizi35 dedi ki...

Bu neostratanın tıkanık gözenekleri açmak temizlemek ve gözenek küçültmek için olan ürünlerini kullandın mı hiç=(

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

oh nefis,bitenler postu gördüm içim açıldı :))

ben de bu ara,genelde tester-sample bitirdim..biraz daha biriksin de fotolayım diye bekliyorum ama beklemeden yapmak en güzeli.
ellerine sağlıkkk fıstık !

özge dedi ki...

boleynkızı,hiçbir ürününü denemedim canım,denemeden kötüdür diye önyargılıydım zaten,eczacım illa dene deyince denedim yine ısınamadım:(

nilaycım,sen genelde pazarları takip ederdin bu bölümü,hep sen aklıma geliyorsun artık hazırlarken:)ben bekletemiyorum bekletirsem üstümde yükmüş gibi geliyor bana:)

boleynkizi35 dedi ki...

Minicik testerları olsa da denesek..=( boşuna almak istemiyorum=((

özge dedi ki...

boleynkızı,bu markayı satan bir eczaneden isteyebilirsin. şu ürünü çok merak ediyorum deyip,gerçi her eczane vermiyor ama birkaç yerde şansını deneyebilirsin canım.

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

kıyamam :))

gerçekten aklına geliyorum demek..
ne hoş, ne mutlu oldum bu tatlı cümleden..

bitenler postları,güzel gözler,nefis bir yüz, seksi bir piercing ve çalışkan blogger olarak seni takip etmemek imkansız arkadaşım !!

bol bol ürünlerin olsun,ürün denizlerinde kulaç at..bitenler postlarına gark olayım :)))))

güzel hafta sonlarııı!

sevda s. dedi ki...

Neostratayı ben de çok merak ediyorum canım, dermologicayıda hep merak ediyorum ama şimdilik fiyatı yüzünden biraz uzak duruyorum :(

özge dedi ki...

nilaycım,güzel sözlerin için çooooooookkkk teşekkür ederim,şımardım bak:) inşallah diyorum canım bolbol ürünüm olsun:)

sevdacım,taksitle alıp dermologicaya başlayabilirsin aslında,ben 2 tam boy ürün aldım ikiside süper,diğer ürünlerinide tester olarak deniyorum süperler..