10 Şubat 2012

Peeling etkili disk pamuk...

Eskiden pamuklara çok özen göstermezdim hangisi denk gelirse onu alırdım. Sanırım 7-8 aydır her pamuğu kullanamaz,hatta ayırt eder oldum. Kendim bile şaşırıyorum bu duruma. Realde büyük disk pamukları görünce çok hoşuma gitti. Yüzümü jelden önce temizleme sütü yada suyu ile temizlerken iyi olur diye düşündüm. O gün bugündür vazgeçemiyorum. Bu pamukların hem peeling etkili olanı hemde düz olanı var. Peelingli olanı denedim öncelikle..
Üst yüzeyi bu şekilde pütür pütür,arka kısmı ise düz pamuk. Önce düz kısmıyla makyajımı silip burun kenarlarımı peeling etkili kısmıyla hafifçe siliyorum. Çok güzel temizliyor. Reale gidemem derseniz Rossmannda düz ve peelingli olarak satıyor bu tarz pamukları. Yeni aldığımı düz olandan aldım. Bir kere bu büyük pamuklara alışınca küçük diskleri göz makyajı ve oje çıkarmak amaçlı kullanıyorsunuz:) demedi demeyin.

Ben Cumartesi günleride çalışıyorum,ama çalışmayanlara iyi tatiller ....

12 yorum:

Makyaj Tutkusu dedi ki...

Ben de hep kücük pamuk kullaniyorum, cünkü benim aldigim pamuk kutusuna sadece kücükleri sigiyor. yani anlayacagin kücük kullanmak zorundayim. hahae~ O kutuyu bosuna almadim ya. :) Ama büyükleri de iyi. Ben daha önce Peeling efektli bir pamuk görmemistim, cok enteresan gercekten. Tek bir pamukla bütün makyajini silebilyor musun??

Bu arada, ilk cekilisimi yapiyorum, ve senin de katilmani cok isterim! :)
http://passionistaa.blogspot.com/2012/02/ilk-cekilisim-benefit-thebalm.html

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

peeling etkılı pamugu ilk defa duydum ve gordum
göz cevresi harıc kullanırdım ben snırım

bi değişi de 5m migrosda vardı
buyuk yuz ıcın boyle aynen mavi boncuk boncuk gibiydi
galıba o da onun içindi.
peeliing etkılı oalbılır uzerınde yazmıyodu

bakmak lazım

özge dedi ki...

iheartsu,çok hoşsun canım kutu için büyük pamuk kullanamıyorsun demek, ben göz makyajım,ojelerimi çıkarmak ve cildimi toniklemek için küçüklerden kullanıyorum,büyükleri sadece süt ve temizleme suları için kullanıyorum. çekilişinede katılmcam tatlım:)

kova kadını,muhtemelen senin gördüklerinde bu özelliktedir canım:)

pembe fiyonk dedi ki...

bende ilk kez duydum peeling etkili pamuk.ilginçmiş.
sert mi yüzeyi?
sevgiler canım

Unknown dedi ki...

aaa bende çok seviyorum bu pamukları :) ben ojelerimide bunla çıkarmayı seviyorum özge :) daha kolayıma geliyor..

Unknown dedi ki...

değişik birşey deneyebilirim ben de yumuşak zımpara kağıdı yani :)

Adsız dedi ki...

özgecigim süper oldu bu post´un, bende nezamandir denesemmi diye düsünüyordum büyük pamuklari, bu aralar yüzümü suyla degilde losyonla temizliyorum ve bu büyük pamuklar dedigin gibi daha pratik olur : )

BÜTÜ dedi ki...

ayy ne kadar güzel bende daha önce görmemiştim ama en kısa zamanda edinmeli diyorum :)

özge dedi ki...

pembe fiyonk,evet çok sert hemde tek yüzeyi,ben hafifçe burun kenarlarıma uyguluyorum tatlım:)

selvincim,tırnak için hiç kullanmadım ama pratik olabilir:)

kozmetik deneyimleri,kesinlikle tam adını bulmuşsun:)

vivacım,işe yaramasına sevindim,süt veya temizleme suları için çok pratik oluyor:)

bütücüm,çok kolaylık oluyor,peelingli olanı almasanda düzüde çok iyi:)

Unknown dedi ki...

canım çekilişlerim var beklerim seni de severek takip ediyorum blogunu bu arada marka takıntın yok objektif yorumlar süpersin :)

özge dedi ki...

kozmetik deneyimleri,böyle düşündüğün için çok teşekkür ederim canım,hemen bakıyorum çekilişine::)

sevda s. dedi ki...

Ben de ilk duydum canım, Reale ilk gittiğimde bakacağım :)