22 Şubat 2012

The Balm Face Primer...

Dün gelen yorumlarda Merqure istemişti bu bazın yorumunu.Aslında daha önce bu bazla yapılmış bir makyajımı eklemiştim. Orada kısaca bahsettiğim gibi,slikon yapıda bir baz. Jel gibi yada nemlendirici kıvamındaki bazlardan değil. Çok hafif yapıda,cilde sürer sürmez cildi pürüzsüz gösteren bir baz. Bence tek eksi yanı gözenekleri kapatmaması. Gerçi illa bazlar gözenekleri pürüzsüz gösterecek diye bir kural yok ama,onuda başarsaydı mükemmel olacaktı:)

Ambalaja aşığım, renk mükemmel. göze hitap eden bir ürün:)  30 ml olması çok büyük avantaj. Bazı primerler 15 ml oluyor ve çabucak bitiyor. Fiyatını hatırlamıyorum fakat çok uçuk bir miktar değildi onu hatırlıyorum. 
 Fotografları az önce çektim ve bu saatte çok kötü çıktılar,yinede fikir olsun diye ekledim. Böyle yarı şeffaf yapıda bir ürün.

En önemlisi bu bazı sürüp üzerine fondoten sürünce,fondoteni matlaştırıyor. Eğer mat bitişli bir fondoten kullandıysanız sorun yok,fakat glow bir fondoten tercih ettiyseniz bu bazı kullanmayın bence, çünkü fondoteni mat bir görünüme dönüştürüyor...

Daha önce bu bazla yaptığım makyaj için tık tık :))

11 yorum:

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

çok güzel bir baz ya..Inglot bazım biterse bende bundan alıcam inglot bayağı bereketli çıktı :D

kumral dedi ki...

Bende loreal in bazini almistim bugun :)
Senin ki de guzele benziyor .
Gule gule kullan cnm :)

http://kozmoguzellik.blogspot.com

deniz saatçioğlu dedi ki...

Hiç kullanmadım ben baz şimdiye kadar ama ne zamandır aklımda, alıp da kullanmalıyım diye :) Bununla başlayabilirim o zaman. Teşekkürler canım, tekrar aklıma getirdiğin için.

denizsaatcioglu.blogspot.com

Makyaj Tutkusu dedi ki...

Canim, blogumda mimledim seni :)

Giz dedi ki...

Benefit'in ödüllü bir bazı var gözenekleri de muhteşem kapatıyor tatlım ama ben cildime fondöten, baz vs kullamadığım için almadım yine de Sephora'daki bayanın ısrarı üzerine deneyip çok da beğendim ürünü :)

özge dedi ki...

tanyeli,evet ınglot aşırı bayıyor insanı bitmek bilmiyor:)

kumral,lorealide kullanmaya başladım sanırım loreal daha küsell:)

denizcim,güzel bir fondoten duruşu için baz mutlaka kullan,fakat lorealin yeni bazınıda aldım sanki o daha iyi gibi buna göre alırken lorealede bak derim:)

iheartsuu,bakıyorum canım,teşekkürler:)

giz,bende sephoradan tester aldım denedim çok başarılı bir ürün fakat mac refıned zone daha başarılı,onuda mutlaka mac ten isteyip dene canım.

Adsız dedi ki...

primer bence güzel birsey kullanmak lazim özellikle uzun zaman disarda olacaksan ; )

özge dedi ki...

vivacım,kesinlikle işe giderken sürmek gerekiyor:)

merqure dedi ki...

şimdi bakabiliyorum bloğuma ve blogrolluma. çok teşekkür ederim öncelikle yorumladığın için :) ben sürekli fondoten kullanan biri değilim,günlük makyajımda hafif bir pudra yada msf tercih ediyorum sadece,zaten tek bir fondotenim var o da nars sheer matte :) yani matlaştırmada sorun yoksa ok. özellikle yazın ihtiyaç duyabiliyorum baza çünkü yazın sıcaklarda cilt malum kişilik karmaşası yaşıyor,cilt tipin nasıl? herhangi bir hassasiyet yaşadın mı?kalıcılığa etkisi fark edilir düzeyde mi?nemlendiriyor mu?ne çok sordum değil mi?merak ediyormuşum hakikaten:)

sevda s. dedi ki...

Loreal daha küsell demişsin ya, ben de sanırım Loreal alacağım, sana bu konuda çok güveniyorum çünkü :)

özge dedi ki...

merqure,rica ederim canım ne demek:) benim cildim karma ama kuruya dönük.herhangi bir şekilde dokunmadı bana,yağlanma yapmadı fakat makyajın kalıcılığını artıdığını görmedim. ben daha pürüzsüz göstersin diye baz sürüyorum genelde:)

sevdacım,loreal mi the balm mı dersen loreal derim,almayı düşünüyorsan artdecoyada bakabilirsin yakında onuda yazarım bloga,artdeco slikon gibi yapıda değil nemlendirici gibi bir kıvamda.böyle düşünmene çok sevindim canım :)