19 Şubat 2012

Ciciler...

14 Şubatta rahatsız olduğum için sevgililer gününü 16 sında kutladık biz:) Aslında tam tarih olmayınca bir şeyleri kutlamayı sevmem ama eşim sürpriz yapınca çok güzel oldu :) Ben ona Maviden sevdiği modelde swett almıştım. Hatta rengine karar veremeyip ikisini de almıştım. Oda aslında Swatch ın sevgililer günü saatini almak istemiş. Malum ben o saati netten göstermiştim ona çok hoş diye. Fakat almaya gidince çok küçük bulmuş. Yani bu markanın diğer spor saatlerine göre kayış uzunluğu,genişliği çok farklıymış. Yeni çıkan mekanizması görünenleri tercih etmiş,bugünü hatırlatsın diye kırmızısını seçmiş. İyide olmuş bu renkte saatim yoktu:)

Olayın kahramanı bu güzellik:)



Bunlarda aklımda olan bir türlü denk gelemediğim,hazır indirim varken kaçırmadan aldığım ürünler;

Maybellıne farı rengi için aldım,bakalım istediğim gibi duracakmı, Loreal farları ayrıca yazarım, lorealin makyaj bazını bir kez kullandım, beğendim. Biraz daha kullanıp yazısını hazırlamak istiyorum.

15 yorum:

Unknown dedi ki...

güzel günlerde kullaaan :) maybelline farının rengine bayıldımmm :)

itsbea dedi ki...

güle güle kullan cnm:)

busesinem dedi ki...

özgecim yeni cicilerini güzel günlerde kullan,loreal farların swatchını gözdenin blogunda gördüm,çok güzeller,lorealın makyaj bazının Türkiyede satıldığını bilmiyordum,kullandıkça yorumlarını bekliyorum canım.

Junkhead dedi ki...

Canımcım güle güle kullaaan ;) Loreal farları görünce yarın gidip tekrar alasım geldi indirim bitmeden hahaa :D Alıcam büyük ihtimal 1 renk daha,daha da diğer ikisini kullanmadım yalnız,ne açgözlüyüm diyecem ama halimden anlıyor en azından bizim gibiler :))) Sonuçta indirim bu,almadan olmaz yani 25 tl.ya almak da istemem daha sonra bu farları .. Canım bi de makyaj bazının fiyatı ne kadardı indirimli ? Öpüyoruuum !

özge dedi ki...

selvin,çok teşekkürler tatlım,bende bayılarak aldım ama bakalım nasıl olacak:)

itsbeacım,çok teşekkür ederim:)

busesinem,sağol canım,bu bazı pınar severek kullanıyordu,geçenlerde demişti gördüm trye gelmiş diye bende ondan öğrendim:)

adaşım çok teşekkür ederim bende açık gri lila arası bir rengini boynerde görmüştüm,indrimde rossmana gidebildim orda istediğim o renk olmayınca baz tonları tercih ettim, bencede anlıyorum seni indirim oldukça iyi loreal için. baz 18,90 a geldi indirimde:)bende öptm...

Kepslok dedi ki...

Güle güle kullan sevgililer gününe kırmızı renk yakışıyo gerçekten :)Far bazı almam gerek benim de ve göz altı kapatıcısı.Far bazı yorumunu bekliyorum...

pembe fiyonk dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun tatlım.ve saatin çok tatlı.iç düzeneğini çok sevdim.
L'orealin bazının olduğunu bilmiyordum.
sevgiler canımcım

makyajblogum dedi ki...

Güle güle kullan canım! Saatin de çok güzelmiş <3

Kiymet dedi ki...

guzel gunlerde kullan canim benim :) cok guzel bir hediye olmus
mutlu haftalar!

chunlibeauty dedi ki...

güzel günlerde kullan canım!!

Adsız dedi ki...

Bazı ben de sürekli arıyor ama bulamıyorum, nasıl alacağım bilmem. güle güle kullan şekerim.

özge dedi ki...

kepslok,çok teşekkür ederim canım,bazı bugünde kullandım çok güzel hem gözenekleride yok ediyor biraz,beğendim:)

pembe fiyonk,sağol tatlım,burnumu çeke çeke işe gidiyorum artık:) lorealin bu bazı Tr ye yeni geldi,öptüm..

makeup,çok sağol tatlım,beğenmene sevindim:)

küçük şeyler,teşekkür ederim sanada çoookkk güzel bir hafta diliyorum canım:)

chunlicim,çok teşekkür ederim.

kozmocumheryere gelmiş aslında denk gelmedin belkide,çok teşekkür ederim,öptm..

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

hepsi neffis... maile geri dönemediğim için üzgünüm..şimdi vakit olabildi..

özge dedi ki...

nilaycım,aaa evet sendne yanıt bekliyordum ben:)

sevda s. dedi ki...

Canım, çok geçmiş olsun, umarım iyileşmişsindir. Saatin çok güzelmiş, güle güle kullan. Kırmızıyı severim :)
Lorealin bazını ben de istiyorum, bu hafta bulsam da alsam :)