3 Şubat 2012

Rossmann ve Flormar Ivır Zıvırları:)

Rossmanda gezinmeyi çok seviyorum ve yakın olduğu için sık sık uğruyorum. Bu seferde beyaz sabun kokulu ıslak mendillerden almaya gidip birkaç parça birşeyler aldım.

Isana su gerektirmeyen şampuan - Signal diş macunu ve fırçası aldım. Flormarlar Flormarın kendi mağazasından. Sonunda onlarda dayanamayıp magnetic oje çıkarmışlar. Renk skalası geniş ve 5 tl çok uygun diğer markalara göre fiyatı. Kırmızı-koyu pembe- koyu yeşil - mavi- mor- gri - siyah  ve açık yeşili bardı. Ben koyu yeşil ve mor aldım. Çok koyu bir mor. Asetonuda hep yeşil ve mavi alıyordum ilk kez mor olanı deniycem,üzüm çekirdeği içeriyor bakalım nasıl memnun kalacak mıyım...

Büyük disk pamuk - disk pamuk- beyaz sabunlu ıslak mendil - ped kutusu ve Pastel oje ( kahverengi )

SEVGİLER...

5 yorum:

Makyaj Tutkusu dedi ki...

Pastel Ojeleri cok merak ediyorum. Bizim burada yok onlardan.
Almanya'daki Rossmann'da o beyaz sabunlu islak mendil yok, ama Lilibe markasinin islak mendili var. ben hep onu kullaniyorum makyajimi silmek icin.
Ayrica isana'nin kuru sampuanini ben de denedim, ve cok iyi. Ama etkisi uzun sürmüyor. Yani yagli saclara uyguluyorsun, ama aradan üc-dört saat gecince hemen yine yagli görünmeye basliyor. Ama yine de acil bir isin olsa ve yikanmaya zamanin yoksa, cok iyi bir ürün. Yagli saclari kuru gösteriyor, ben cok begeniyorum. Ama dikkat et, cok yakindan sürersen, o zaman saclarda beyaz toz birakiyor, saclarin agarmis gibi görünüyor. :)

Sevgiler!
http://www.passionistaa.blogspot.com

BÜTÜ dedi ki...

Ojeleri hic deneyemedim ama merakla almayi bekliyorum :) sende gule gule kullan ;)

Junkhead dedi ki...

Adaşım güle güle kullaaan ;) Flormar magneticleri görürsem ben de alacağım ama sadece siyahını alırım büyük ihtimal :) Rossmann büyük disk pamukları da bittikçe 2şer 2şer alıyorum,yüzümü toniklerken iyi gidiyor :D

Unknown dedi ki...

Su gerektirmeyen şampuanı ben de çok merak ediyorum ama sanki saç köklerini tıkar da saçım dökülür gibi yersiz bir korkum var :/// güle güle kullan aldıklarını canım, ıslak mendil nerede görsem koklayıp ben de alıyorumm :)))

özge dedi ki...

iheartsuu,tavsiyen için teşekkürler çok yakından sıkmamalıyım bende:)

bütücüm,çok teşekkür ederim. Patelinkini alma,çok başarılı değil magnetic konusunda:)

adaşım,siyahı ve griside güzel görüniyordu. Büyük pamuğu ben temizleme suyu yada sütü sürerken kullanıyorum,alıştım artık küçüklerle yapamıyorum:)

betwinus,teşekkürler canım.bende saçı yıpratırmı diye düşündüm ama sonra amannn boşver dedim ve aldım yoksa aklımda kalacaktı:)