6 Şubat 2012

ciciler ciciler...

Bu hafta sonu aldıklarım çok içime sindi. Hepsi bir süredir aklımda olan ürünler. Ben genelde bişey almaya gider,birkaç parçayla döner,aldıklarımın bir kısmını da neden aldım ki derim:) Bu sefer çok memnunum.

Watsons : 

Kirpik kıvırıcımın lastiği eskidiği için bunu aldım.Aklımda ınglot yada nars almak var. Geçenlerde Itsbeacım aldı narsın kıvırıcısını. O test etsin önerirse nars alırım. Rımmellerse bir süredir Watsonsa gidemediğim için bir türlü alınamamıştı. Sonunda kavuştuk...

Eczane ; 

Nuxe göz ve yüz temizleyicim.Kaç kez aldım kullandım bilmiyorum ama içinde yeşil çay- beyaz çay ve kırmızı çay var. Çok güzel tavsiye edebileceğim bir ürün. Dermologıca günlük peeling - vitamin maskesi ve Bioderma yıkama jeli. Testerlarda jel-haftalık peeling ve kil maskesine ait. Bu ürünleride merak ediyordum,iyi oldu..


Mac ve Nars;

Nars Portobello far : Itsbeacım aldığında çok doğal ama bronzer gibi demiştim:) Kırmızı rujlar ile süper oluyor deyince bir kırmızı ruj sever olarak beynimde şimşekler çaktı:) Hemen gittim baktım ve vuruldum. Hem bu kadar doğal hem bu kadar mat ve ince yapıda bir far yoktur sanırım. Canım arkadaşıma teşekkür ettim tabi bu farı önerdiği için ama bir kezde burdan teşekkür ediyorum,muck :)

Mac Lady Danger Ruj : Ne zamandır aklımda,çok kırmızım var diye hep erteledim. Neden bu işkenceyi kendime yaptım bilemiyorum. Mat seriden kinda sexy çok hoşuma gidince yine mat seriden istiyordum. Bir renk daha var aklımda yakında onuda alırım gibi geliyor:)

SEVGİLER..

18 yorum:

itsbea dedi ki...

güle güle kullan cnm hepsini=)hep aklındaki ürünlerdi zaten.süper bi alısveris oldu:)lady danger sanat eseri gibi duruyor orda:))portobello+lady dangerı kullandıgın bi makyaj istiyorum sendenn:)yanaklarıda nude bırak bence hatta=)ladu danger patlasın:)))

Unknown dedi ki...

Lady Danger bende istiyoruuum!

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

güle güle kullan hepsini özgecim :D mac rujun yazısını bekliyorum en kısa zamanda :D

özge dedi ki...

itsbeacım çok teşekkür ederim,evet tam istediğim gibi oldu:) sen istersinde ben yapmazmıyım canım,en kısa zamanda:)

özge dedi ki...

bonbon,mutlaka al canım:)

karbeyaz,teşekkürler canım,çok yakında:)

Adsız dedi ki...

Çok güzel hepsi.Bnde istiyorum :) İyi günlerde kullan canım
Dermalogica peeling yorumunu bekliyorum.Hatta hakkında bir post yazsan ne güzel olur :)
Bioderma jelden bende kullanıyorum.Çok memnun kaldım.
Nars fara da bayıldım diyerek yorumu daha fazla uzatmayım.İyi geceler :)

BÜTÜ dedi ki...

kırmızı ruj a bayıldım en kısa zamanda görmek istiyorum ... ama sana çok yakışacağından bir o kadar eminim tatlım :)

busesinem dedi ki...

özgecim bayıldım aldıklarına,dermalogica peelingi merak ettim,granülleri nasıl?ve cildi kurutuyormu?kullandıkça yorumlarını bekliyorum,ruj ve far muhteşem duruyor:)

Adsız dedi ki...

cok güzel alisveris yapmissin, daily microfoliant´ unu kullandiktan sonra hakkinda yorumlarini bekliyorum canim ; )

Outlet makeup dedi ki...

güzel günlerde kullan canım:))
dermalogica daily microfiliant tek kelime ile harikadır!

senem dedi ki...

rujun rengi çok hoş hatta süper ötesi bir kırmızı!!

aldıklarının postlarını merakla bekliyoruz

Kepslok dedi ki...

çok güzeller...Bioderma yüz yıkama jeli için yorumunu merak ediyorum çünkü almayı düşünüyorum.

darkchocolatebrown dedi ki...

özgecim güle güle kullan :) lady dangerın rengi muhteşem :)

özge dedi ki...

shaynam,sanada alalım hemen bu rujdan:) dermologicayı eskiden alıp değerini bilmemiştim,yani düzenli kullanmamıştım,bu sefer hergün kullanıcam yorumlıycam:) teşekkürler canım...

bütücüm,en kısa zamanda canım:),böyle düşündüğün için teşkür ederim:)

busesinem,birsüre düzenli kullanıp post hazırlıycam bu peeling için,bunu uyguladıktan sonra bol nemlendirici sürmek lazım bence..

vivacım,ek kısa zamanda :)

outlet,2 yıl önce aldığımı heba ettim,düzenli kullanmadım,bu sefer kararlıyım düzenli kullanıcam:)

ssdesign,teşekkürler canım,beğendin demek,sürünce hemen foto gelecek:)

kepslok,aslında bu jeli yedek aldım hemen kullanmayı düşünmüyordum ama kullanıp yorumlıycam senin için:)

neslihancım,çok teşekkürler tatlım:)

j.d. dedi ki...

Hepsini güle güle kullan canım :) LAdy Danger'ın swatcını istiyorumm :D

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

güle güle kullan
dermolıgaca benım de aklımda ama
daha bıtkısel dermo urunlere kayıyo aklım

özge dedi ki...

j.d,pazar günü canım çok büyük ihtimal :)teşekkür ederim.

kova kadını, eczane ürünlerine çok güveniyorum artık,la roce,avene,bioderma, nuxe ve dermolojica kullandım hepsi birbirinden iyi, bence rahatça kullan :)

sevda s. dedi ki...

Rimmellerden alsam mı almasam mı kararsızım, rujun ve farın şahaneymiş canım. Güle güle kullan bütün aldıklarını canım :)