24 Şubat 2012

Birazda Cilt Bakımı....

Cilt Bakımını çok seven biri olmama rağmen ürün yazılarını hep unutuyorum :) Renkli kozmetik daha cazip geliyor bana. Mesela bu kremin yazısını yazana kadar kremin sonu gelmiş:) Yeni aklıma geldi.

Nuxe Creme Prodigieuse : Uzmanı bu kremi gece kremi olarak vermişti bana. İçinde Meyve asitleri olduğu için fark edilmeden günden güne cildi soyup,canlılık veriyor demişti. Fakat ben böyle bir etki görmedim. Nuxe ürünlerini çok başarılı buluyorum aslında. Bu üründe kesinlikle kötü değil. Sadece soymadı,canlandırmadı diyebilirim. Bence ürün ilk kırışıklık çizgilerine hitap eden bir gece kremi. Gündüz kullanılmaz çünkü üzerine makyaj yapılmaz,yoğun bir krem.

Cildime eksisi olmadı. Artısı da bol nem vermesi oldu.Gerçekten bol bol nem veriyor cilde. Bir daha alırmıyım,uzun süredir kullandığım için bıktım. Zaten benim cildimde aynı kremi tekrar tekrar kullanmak işe yaramıyor. Marka yada seri değiştirmem gerekiyor. Sanırım pazar gününe kadar bitmiş olacak. La Roche Posaylara devam edeceğim bir süre...


SEVGİLER...

9 yorum:

Kepslok dedi ki...

Hayal kırıklığı yani :)

Adsız dedi ki...

bende benim cildimin cabuk alistigini düsünüyorum, sanirim bir ürünü bitirdikten sonra baska birsey kullanip sonra yine eskisine gecilebilir, ama arada bir degisiklik lazim iste. Bende simdi meyve asidli bir losyon kullanacagim aksamlari, bakalim ise yariyacakmi ; )

özge dedi ki...

kepslok,çok hayal kırıklığı değil ama uzmanlar genelde yanlış veriyor artık böyle düşünüyorum.Şuan kullandığım nuxeleri kendim seçtim çok çok memnunum:)

viviacım,evet marka yada seri değiştirmek çok iyi geliyor:)

Adsız dedi ki...

Nuxe'un kullandığım ilk ürünü yağı oldu. Gerçekten memnun kaldım. Diğer ürünlerini de denemek isterim ama görüşlerini değerlendirerek...

özge dedi ki...

mor rimel,bir çok ürünü güzel,uzmanlarının yorumu yerine kendi cilt tipine uygun olanını kendin keşfedersen çok memnun kalırsın bu markadan:)

Unknown dedi ki...

Nuxe'un çok iyi bir marka olduğunu ben de çok duydum, zaten fondöten kullanmadığım için bol nem vermesi çok önemli bu krem aklımda olacak her ne kadar şu anki kremimden memnun olsam da ileride deneyebilirim canım ;)

özge dedi ki...

giz,la roche ve nuxe nemlendiriciler çok başarılı bence önemli olan ihtiyacın olanını bulman,gerisi zaten güzel sonuçlar veriyor:)

sevda s. dedi ki...

İlk Nuxe ürünümü eczane görevlisinin sizin cilt tipinize uyan bu ısrarıyla allmıştım, hiç işime yaramadı. Mrkanın ne suçu var ama markadan soğudum. Sen iyi yapmışsın kendin seçmekle canım :)

özge dedi ki...

sevdacım,bende ilk ürünümü o şekilde aldım hiç iyi olmadı ama kendi kendini daha iyi tanıyor insan:)