5 Şubat 2012

Pazar Günlerinin Vazgeçilmezi Biten Ürünler:)

Pazarları tek izin günüm  olduğu için evde vakit geçirmeye bayılıyorum,özellikle bu soğuklarda. Bugün kuzenim duramadı illa çıkalım dedi. Bende çıkmadan bitenleri paylaşmak istedim...

Flormar Rıdge Fıller : Bu ürün tırnak yüzeyini ve tırnak üzerinde oluşan çizgileri dümdüz gösteriyor. Oje altına sürüyorum çok memnunum. Tırnak güçlendirme gibi bir görevi yok sadece görüntü amaçlı. Bitmesine yakın Flormarın kendi mağazalarına defalarca sordum o gelmiyor bu ara falan dediler. Tesadüfen parfümeride buldum çok sevindim,yenisini kullanmaya başladım bile:)

Rausch Saç Kremi : Luxyboxtan çıkmıştı. Avokadolu. İlk kullandığımda bayıldım,saçlarımı inanılmaz yumuşak yaptı,fakat her yıkamada çok yumuşak yapınca saçlarım şekil almamaya başladı tüy gibi oldu. Zaten pahalı bir ürün. Sonucunun böyle olması daha iyi oldu:) 

Lıerac Matlaştıran Nemlendirici: Bu üründe Luxyboxtan. Gerçekten çok mat bir krem. Sürünce sanki makyaj bazı sürmüş gibi oluyor. Bu kadar mat nemlendiricileri sevmiyorum,yağlı ciltler için çok uygun olur. Ben canlı gösteren kremleri seviyorum...

Nıvea Beıge Far: Bu far bir harikaydı. Tekrar alma şansımız yok tabi. Bitkisel seriden tam baz bir renkti. Hem tüm göz kağağıma hemde göz altıma kullandım. 

Loreal Çift Taraflı Maskara : Lorealden en son bu maskarayı almıştım. İnanılmaz beğendim. Bazını sürmeden çok başarılı değil ama önce bazını sürünce süper duruyor. Kirpikleri uzatmaktan çok dolgun göstermek için. Tel tel ayrık kirpik sevenler beğenmeyebilir. Tekrar alırmıyım,tabiki alırım ama şuan çok maskaram var..

İYİ PAZARLAR....

16 yorum:

itsbea dedi ki...

tatlım her pazar bitenler yazısı yazabilecek kadar ürün bitiriyorsunya=)bende mi sorun var anlamadım:))))far allık filan bitince o kenardakiler kullanılmıyor mu artık?bilmediğimden soruyorum:))

özge dedi ki...

itsbea,bazende testerlar oluyor canım:) bu hafta aslında 3 ürün bitirmişim:) far,allık hatta pudraların kenarlarında kalanlar eski performansı göstermiyorlar malesef. Bu farı çok sevdiğimden kullanmaya çalıştım ama toztoz bişey oldu,shiseidoyuda geçen hafta hatırlarsan kenarlarında vardı.

BÜTÜ dedi ki...

maskaradan iki tane almıştım malesef daha kullanmak nasip olmadı ama bu güzel yorumundan sonra çekmeceden çıkarma zamanı geldi :)
güzel pazarlar canım :)

hulya_707 dedi ki...

ben de bu kadar çok ürün bitirmek istiyorum ama başaramıyorum :( özellikle bazı farlarımdan ve rimellerimden kurtulmak istiyorum sürüyorum sürüyorum bitiremiyorum :) sanırım erkek arkadasımın dediği gibi bol kepçeden kullanmam lazım :) bu bitenler yazısını (ve tabi ki yeni aldıklarını) çok seviyorum :)

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

şu far bitirmene hastayım ya :D keşke bende bitirebilsem :(
gitsin eskiler gelsin yeniler :D

Adsız dedi ki...

tatlim Mac´den Brule veya Blanc type renginide begenebilirsin muhtemelen, eger niveanin o farini begendiysen : ) Birde Vanilla fari var, ama onu ben denemedim.

mavidunyam dedi ki...

özge ablacım gerçekten bitirmene hayranımm =) yanına staja al beniii =D

özge dedi ki...

bütücüm bekletme aç kullan hemen:) mutlaka bazıyla birlikte sür,yoksa etkisini anlayamazsın:)

hülyacım,ben çalışıyorum ve pazarları hariç hergün makyaj yapıyorum,hergün duş alıyorum ve hergün cilt bakım ürünlerimi düzenli kullanıyorum sanırım bu yüzden bitirebiliyorum:)

karbeyaz,koyu renk farları bitiremiyorum farkındaysan:) baz renktekileri su gibi harcıyorum:)

vivacım macin farları ile aram hiç iyi değil:) defalarca aldım her seferinde sorun yaşadım sadece fıstık yeşili bir farı var ( adını unuttum) onu seviyorum.tavsiyen için teşekkür ederim yinede gittiğimde bakıcam,yapısı benim aldığım farlardan güzelse alabilirim:)

mavi dünyam,gel canım stajerim benim:) itinayla bitirme eğitimi veririm sana:)

özgglr,teşekkür ederimbeğendiğin için,hemen destek veriyorum bloguna:)

Kepslok dedi ki...

ben de bgn gezdim ben de rossmanndan ıvır zıvır bşyler aldım maybelline ürünleri baya ucuzdu :)

sihirlimavi dedi ki...

Özgecim Flormarı tırnak yüzeyini düzleştirdiğini belirttiğin ürününün tam adı yukarıda yazdığın gibi mi?
Süpermiş anlattığına göre, denemek isterim, madem parfümerilerde bulunuyormuş.
Sevgiler...

özge dedi ki...

kepslok,indirim mi vardı acep ? birde hangi rossmana gidiyorsun?

sihirlimavi, tam yazdığım gibi canım ben beğeniyorum,dene derim:)

Kepslok dedi ki...

Canım bu hafta can sıkıntısından hem atlantisdeki hem de kentparktaki rossmannda gezdim her ikisinde de maybellinede indirim vardı.Mesela Cat eyes rimelden iki tane aldım 11 tl idi tanesi,farlar 7 tl,concealer falan baya ucuzdu diğer ürünlerde baya bi tükenmişti...Ayrıca ananaslı mendilden de bulamadım :(

özge dedi ki...

kepslok,Atlantise bende gidiyorum ama orda watsonsa giriyorum hep:) Cat eyes rimel nasıl ? Önceden her yeni çıkan maskarasını alırdım Mayballınenın en son aldıklarımı sevmeyince cat eyes için beklemek istedim:)

Kepslok dedi ki...

Ben cat eyesı çok beğendim çünkü hafif yapılı,gözü yormayan,ağırlaştırmayan,belirginleştiren hatta biraz da kıvırdı,daha çok sade makyaj için uygun olan yani benim tam istediğim bir rimel.Ayrıca hemen temizleniyo ve leylak gibi kokuyo...Gerisi sana kalmış tavsiye eder yorumlarını beklerim:)

özge dedi ki...

tamam tatlım,tavsiyene uyucam:) teşekkürler...

sevda s. dedi ki...

Senin sayen de ben de biriktiriyorum bitenleri ve haftasonu çekiyorum fotolarını :) Flormar'ın o ürününü deniyeceğim mutlaka, bir de rimeli de merak ettim :)