12 Şubat 2012

bittiler....

İşte yine bir Pazar rutini,biten ürünler.Bakalım bu hafta neler bitmiş,hangileri beğenilmiş:)

 Elseve Sıvı Saç Bakım Kremi : Bitirdiğim 2.şişe. İlk kullandığımda yazdı ve saçlarım platindi.Denizden çıkınca bolca sıkıp saçlarımı tarıyordum gerçekten çok işime yaramıştı. O dönem memnun kalınca 2.sini de aldım fakat bunu zor bitirdim. Saçları hemen yağlandırıyor ki benim saçlarım yağlı değildir! Saç uçlarımı da çok yumuşatmadı yeniden almayacağım bir ürün. 

Murad Exfoliating Cleanser : Yazısı için tık

Nıvea Kalıcı Gloss: Bitirdiğim renk beıge rengi. Renk tonu çok güzel ve çok kalıcı bir gloss. Nıveanın dudak ürünlerinden çok memnundum. Keşke hala olsaydı .

Guerlaın,The Body Shop ve Lancome parfüm testırları : Itsbeacım göndermişti. Guerlaın Shalımar çok hoşuma gitti almayı bile düşündüm fakat hiç kalıcı değil. Tbs Dreams çok klasik Avonda bile bulunabilen kokulardan. Kesinlikle almayacağım bir parfüm. Lancome Hypnose süper.Eskidende biliyordum kokusunu ama bu kadar çekici gelmemişti, fakat kış kokusu. Aralıkta alıp Marta kadar tüketmek lazım bence:)

Olay Serum : Berbat bir ürün,yarısı duruyordu içinde attım. Özelliği cildin tüm orunlarına karşı iyi gelmesiydi fakat bir tane bile faydasını görmedim. Slikonlu tuhaf bir yapısı var. Boynada sürmemiz gerekiyormuş. Onuda denedik,bişey göremedik:)  

Clarins Lasting Fondoten : Lilakutudan çıkmıştı. Süppperrr bir fondoten. Geçtiğimiz yaz piyasaya çıkmıştı. Uzmanı mat bir fondotenimiz geldi çok güzel desene o an mat istemediğim için ilgimi çekmemişti. Minicik paketi sanırım 3 gün kullandım. Mat fondotenlerin sorunu bence zor sürülmeleri oluyor. Bu fondoten hemen sürülebilen gün boyu matlığı devam ettiren bir fonodten. En kısa zamanda alınacak:)

Sephora Makyaj Bazı : Sephoranın kendi ürünü olduğu için sanırım,ellerinde varsa alışverişler sırasında pakete atıyorlar. Slikon yapıda bir baz. Bence başarılı. Inglotun yapısında ve daha kalıcı diye düşünüyorum. 

ÖZETLE BAKARSAK CLARINS FONDOTEN VE LANCOME HYPNOSE ALINMASI GEREKEN ÜRÜNLER BENİM LİSTEMDE:)















9 yorum:

itsbea dedi ki...

clarinsin matını öyle bi anlatmıssınki onuda alasım geldi illusionla birlikte:))tebrikler cnm=)

busesinem dedi ki...

bir sürü ürün bitmiş yine maşallah canım:))clarins illusion u düşünüyorum bende ama yinede tam karar veremedim gitti.

Azimli Baykus dedi ki...

Yazmadan gecemeyecegım , benımde okumayı en sevdıgım yazılar bıtenler yazıları. En cok da senı takıp edıyorum cunku cilt ozellıgımız aynı gıbı. Her hafta bıtenlerını gormek cok hos ne kadar guzel bıtırıyorsun urunlerını ben cok nadır urun bıtırebılıyorum hele kı kozmetıkler cok daha zor. Vucut ve sac bakımını bıle zor tuketıyorum.
Bu arada bende elımdekı parfumlerı azaltınca Lancome hypnose ve YSL Parisienne alıcam.
Sevgiler

özge dedi ki...

itsbeacım,sevdiğim hatta bayıldığım ürünleri böyle iştahlı anlatıyorum dimi:)kanına girdim işteee:))

busesinem,nasıl bir fondoten istediğine bağlı,mat mı parlak mı? clarins fondotenler oldukça başarılı bence..

azimli baykuş,böyle düşünmene sevindim canım çünkü bazen biten ürünleri yazarken acaba işe yarıyormu diye düşünüyorum:) aslında sende bitirirsin ama düzenli kullanman lazım. ben tüm ürünlerimi düzenli atlamadan kullanıyorum sanırım o yüzden çabuk bitiyor:)şimde bende ysl parfümü merak ettim canım,öpüyorum..

Kitap Eylemi dedi ki...

yaaa napıyosun yaa, resmen beni şu biten ürünlere bağımlı yaptın...Niye pazar gelmedi diye soruyorum kendime sırf şu yazıları okumak için, daha çabuk bitir , daha uzun yaz:))

özge dedi ki...

kitap eylemcisi,ben genelde yeni alınanlara bakmayı severim, gözüm gönlüm açılır kendim almışım gibi:) sende bitenlerimi seviyorsun. Söz daha çabuk bitircem:) öpüyorum...

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

eskiler çöpe gitsin yeniler gelsin <3

sevda s. dedi ki...

Ben de seviyorum bitenler yorumlarını canım :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

özgecim gecikmiş olsamda takipteyim canım :) sevgilerimle...Güzel bir gün olsun hepimiz için...öpüldün...