26 Şubat 2012

bitirdiklerim....

Pazar günüyle birlikte biten ürünler zamanı geldi çattı :) Sanırım en çok maskara bitirmeme sevindim, hem çok maskaram olduğundan hemde elimde bunlar varken uzun süredir yeni maskara alıp deneyemediğimden bitirince çok sevindim...



Nuxe Creme Prodigieuse : Biterken yazısını yazmak aklıma gelmişti:) Yazı için tık :)

 Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyici : 2 fazlı bir ürün,çalkalayıp kullanılıyor. Çok beğeniyorum.Açıkçası denemeden önce birçok blogda kötü olduğunu okumuştum.Yinede denemek istedim ve sanırım bu 4. bitirişim:) Sephoranın kini çok seviyorum buda ondan bir derece düşük diyebilirim. Kesinlikle yakmıyor,kolayca çıkarıyor. 
Syoss Şampuan: İlk önce parlaklık verenini kullanmıştım,çok yumuşatmadığı için onarıcı bakımı aldım.Onarıcı olan şampuanlar daha yumuşak yapıyor ve nem veriyor. Tabi Syossta böyle olmadı,en başta hiçççç temizlemiyor. Ben hergün yada en fazla gün aşırı duş alan biriyim ve akşam temiz gibi olan saçlarım sabah kalktığımda kirli gibi oluyordu. Eşimde aynı şikayette bulununca kesin karar vermiş oldum temizlemediğine. 



Rıval Elmalı Islak Havlu:Sonunda bitti,yazısı için tık..

Oriflame Hand&Nail Cream :  İlk kez kullandım ve bitirdim. Oldukça güzel bir krem. Çok sıvı olmasına rağmen iyi nemlendiriyor. Yeniden alabilirim.

Loreal Telescopic Clean Definition Maskara :  Aslında plastik fırçalı maskara çok sevmem,kirpiklerimi çok cılız gösterirler. Fakat bu maskarayı sevdim hem uzun hem dolgun yapabiliyor. Temizlenmeside çok kolay. Maskaram çok olduğundan yeniden almayacağım ama tavsiye ederim:)

13 yorum:

Unknown dedi ki...

syoss un bir kaç ürününü denedik kız kardeşimle yazın çok kötüler. nuxe ürünlerini çok merak ediyorum nemlendiricilerim cok şu an bitsin bir el atacağım kuru yağ özellikle..

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

holeyyy yaşasın..

bloglar alemnin en düzenli bitenler postu yapan güzeli :))

telescopic maskarayı ben çok beğenmiştim..plastik fırçalı olup olmaması nedense etkilemiyor kirpiklerimi, belki ben çok dikkat etmedim buna..

el kremlerini bile bitirme hızınıza hayranım :)

syosss ahh lanet syosss..bu şamğuan için yaptıgım posta ,hala yorum geliyor..ben de meraklanıp aldım ilk çıktığında lakin saçlarım resmen keçeleşti hemen eşime sattım :)) kısa saçlı oldukları için erkekler,genelde çok farketmiyor onlara :)

syossun onarıcı bakım kremini yalnız, tavsiye ederim yani aynı serinin kremini..ilk bikaç kullanımda çöpe atacağımı sandım lakin dalgınlıkla tekrar kullanınca dibine kadar bitirdim, farklı bir yumuşaklığı var o kremin.

sevgiler, iyi pazarlar..musssmutlu haftalar şimddien !

özge dedi ki...

kozmetik deneyimleri,nuxe ürünlerini ihtiyacın olunca dene derim,göz çevresi kremi müthiş,serumları falanda çok başarılı:)

nilaycım,sabah sabah güzel yorumunu okumak çok mutlu etti beni:) el lremini hem evde hemde iş yerinde kullanıyorum,özellikle iş yerindeki sıvı sabunlardan dolayı berbat oluyor ellerim ve hemen krem sürüp rahatlıyorum. eşimede satamadım ben,onunda saçları uzun:) benimle aynı sorunu yazaşadı:) ben bu onarıcı şampuanı set olarak almıştım canım kremini yeni kullanmaya başladım ve çok sevdim,ilginç dimi gerçekten.

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

özgecim şampuanın yanında minik bi kutu var o ne acaba merak ettim anlamadım ne olduğunu :D
Telescopic bende kullanıyorum çokta memnunum :) Kirpikleri uzatma konusunda çok iyi :)

Adsız dedi ki...

Telescopic Mascara´nin fircasini bende cok seviyorum, ondan beri plastik fircalari tercih ediyorum ; )

Grace Happy dedi ki...

syoss dan bende memnun degılım

özge dedi ki...

karbeyazcım,clarinsin ürün lila kutunun ilk ayından çıkmıştı,o dönede ürün açıklamasını yazmıyorlardı,netten araştırdım ama tam karşılığını bulamadım ben tonik gibi kullandım,canlandırıcı seridendi zaten, çok güzel di,ama tonik değilse diye yazmak istemedim:)

vivacım,bende bunda beğenince aldım birkaç tane daha başka markalardan ama hiçbirini sevmedim:(

grace,syossun çok reklamı yapıldı ve birsüre sonra çok ucuzlatıldı burdan anlamamız lazımdı aslında:))

Unknown dedi ki...

Syoos'dan ben de hiç memnun kalmadım şampuanın dokusu da bir acayip arıtması zor hem de zaten çabuk yağlanan saçlarım daha kuruturken ağırlaşıyordu canım :/ bir daha asla, Unilever'ın keratinology'sini de merak edip aldım onun da çok reklamı yapıldı daha güzel ama o da çok çabuk yağlandırıyor bence :/

özge dedi ki...

giz,keratinology benimde ilgimi çekti ama çok reklam yapıldığı için almadım:)sanırım iyi yapmışım,benim saçlarım yağlı olmamasına rağmen syoss yağlı yaptı:( şuan otacı kullanıyorum çok memnunum canım sanada öneririm...

Unknown dedi ki...

Makyaj temizleyiciyi bende denemk istiyorum şimdi senden fikir alarak.

özge dedi ki...

mervecim,göz makyaj temizlemek için yves rocher ve sephora çok güzel:)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

TÜÜH EŞİNİZ UZUN SAÇLI İSE, BEĞENİLMEYEN ŞAMPUANLAR SATILMIYOR SİZDE DEMEK :))


KREM İLGİNÇ EVET SYOSS'UN, HAKİKATEN.. KULLANDIKÇA KREM YORUMUNUZU MERAK EDİYORUM.BAKALIM NET YORUMUNUZ NE OLUCAK KREMİ HAKKINDA..

sevda s. dedi ki...

Canım ya bu Syoss konusunda bende aysını yaşıyorum, temizlemiyor sanki yağlı bir his tamam yumuşak oluyor ama ne bileyim bir tuhaf geliyor bana :)
Telescopik maskarayı not aldım elimdekiler bir ara biterse deneyeceğim :)