19 Şubat 2012

Pazar Rutini...

Evetttt,bakalım bu hafta boyunca neler bitmiş, memnun kalınmış mı , kalınmamış mı ....


Dadya Dolum Parfüm: İçerisinde Ninna Ricci Ninna vardı. Koku süper çok seviyorum. Tabi böyle defalarca arka arkaya bu kokuyu kullanamam fakat kozmetik kokusunu çağrıştırıyor bana.Şekerli bir koku gibi ama diğer şekerli kokular gibi çok baskın değil. Çok şekerli kokular midemi bulandırabiliyor. Tavsiye edebileceğim bir koku.Yalnız artık Dadya almayacağım.Kuzenimle sürekli Dadyadan alıyorduk.İyice bozdular su gibi hatta asitli gibi. Elimde bitirmek üzere olduğum bir tane daha var ondanda kurtulunca çok sevinicem:)

Maybellıne Affınıtone Fondoten :Maybellıne fondotenlerin hepsini kullandım.Bu fondotene kadar hiçbirini beğenmemiştim. Çok tutulanlar bile bana iyi gelmemişti. Bu fondoten bence en başarılısı. Oldukça çok beğendim. İndirime girerse tekrar alacağım bir ürün. Çok hafif bir sürümü var,akışkan ve güzel kapatıyor. Özellikle işe geç kalıyorsam hemen sürüyordum. Ciltle anında uyum sağlıyor. Renk konusuna gelince ben en açık olanı kullanım,ıvory adı fakat hiç pembelik içermiyor açık bej. Diğer renkleri çok koyu.Renk skalası çok geniş değil. Eğer cildinize uygun rengini yakalarsanız çok memnun kalırsınız.

Avon Saç Bakım Maskesi : Artık kesinlikle Avondan ürün almadığım için bu maskeden de tekrar almayacağım. Bu bitirdiğim 2. kutuydu. İlkini beğenince hemen 2.sini stoklamıştım. Kiraz çiçeği içeriyor.Acayip güzel yumuşatıyor saçları. Duşta sürüp 3-5 dakika bekletip durulayınca iyi sonuç veriyor. 

Nıvea İnci Işıltılı Duş Jeli : Nıveanın duş jellerine hastayım. Favorim kayısılı olanı. Fakat bu seferki inci ışıltılı. Çok güzel bir kokusu var. Kremsi yapıda yani bol sütlü. Jel gibi şeffaf değil. Nıveanın bu ürününün her çeşidini tavsiye ederim:) 

 Watsons Kirpik Kıvırıcı: Henüz kendime esaslı bir kıvırıcı alabilmiş değilim. Bunuda indirimde almıştım deniyim diye,lastiği eskidi ve artık acıtıyor.Ucuza alınca lastik değiştirmekle uğraşmayıp atıyorum:) Yenisini aldım biraz değişiğini. Fakat bir ara Inglot-Nars yada Mac alacam..

Rexona Cotton Stick : Konu roll - on olunca ennn sevdiğim markadır kendileri. Bazen Nıvea yada Yves Rocher alsamda Rexona vazgeçilmezim. Bu sefer stick olanı aldım. Rollon kadar buda başarılı. Uzun süredir bitmedi. Ben hem çok sık duş aldığım hemde duş dışında da roll on kullandığımdan su gibi bitiriyordum bu ürünleri. Stick olan bitmedi gitti. Çok çok seviyorum bu markayı...

HERKESE MUTLU PAZARLAR....

12 yorum:

betty boop dedi ki...

canımmm :) pazar günleri rutinini bana alıştırdın bende bitenleri pazarları yazar oluyorum çoğu zaman :) bide her pazar bakıyorum hemen ne yazmışsın diye :)

bende dadya kullanıyordum hatta milyon tane stoklamıştım.. ama çok bozdu gerçekten yağlı yağlı olmuş parfümleri..

tunalıda lcw'nın yanında Mad var canım.. bi gittiğinde ordan bak bayılacaksın.. bukadar birebir olamaz.. hatta bi cok firma dava bile açmış cok yakın kokular diye... orjinaliden farkı yok.. şuan yalnız sephoralarda olan jimmy joo yu bi tek orda bulalbrsin ben aldım... sonra gittim sephoradan orjianlinide sıktm... aradaki fark neredeyse yok denecek kadar az.. ve o kadar kalıcı ki kokular... duş aldığım sırada buram buram yüzeye cıkıyor.. ben saçımada cok sıkarım parfümm :)

yine blogdan birisi bana böyle bi yorunla tavsiye etmiştim gidip aynı gün aldım... süper tek kelimeyle.. ve 3 lü seti 100 ml 50ml ve 3ml halind eoluyor 35 tl falandı... dene derim mutlaka ;) görünce söylemeden geçemedim tatlım ;)

Unknown dedi ki...

ooo gene bir sürü şey gitmiş çöpe :) nasıl başarıyorsun özge ben hiç bişey bitiremiyorum :) maybelline'in bu fondöteninden herkes çok memnun elimdekileri biraz azaltınca bunu denemeyi düşünüyorum ;)

özge dedi ki...

bettycim,pazar günü yaz şekerim:) daha güzel oluyor hafta için ürünler bittikçe fotolayıp atıyorum çöpe hem evde bekletmek zorunda kalmıyorum hemde düzenli oluyor. harikasın canım bende tunalıda çok iyi parfümcü varmış 3 harfli bir adı varmış diye duydum ama kız hatırlayamadı adını.süpperrr oldu yazman bana gider gitmez alıcam:) geçenlerde kuzenimle konuştuk bu konuyu ve pazar günü baya parfümcü gezdik en asitsiz ve yazğsızı polermoydu ondan aldık dadyadan pahalı ama değer dedik. Oda kalıcı çıkmadı:( of dedik nerden alıcaz artık hatta hiç istemesemde orjinal almaya karar vermiştim artık:) bu habere çok sevindim canım,kocaman teşekkürler:))

bu arada bir sette 3 boy mu var? ve hep aynı kokumu 3ünü farklı kokulardan alabiliyor muyuz?

selvincim,kullanıcı adın ... diye çıkınca tanıyamadım biran:) stajerim ol canım öğreteyim nasıl bitirdiğimi:) aşırı düzenli kullanıyorum ben ondan sanırım bitiriyorum. Yani hergün hepsini ırayla kullanıyorum...

betty boop dedi ki...

2 farklı seçeneği var setlerin canım.. bi tanesi benim dediğim gibi diğeride 50 ml 30 ml ve 10 ml lik kalem parüfmden oluşuyor oda 25 tl falan olması laızm ama benm ilk yazdğım daha uyguna geliyor.. 3 nüde farklı koku seçebiliyorsun canım o yüzden süper oluyor.. asit konusu bilemiyorum ama dadya gibi yağlı yağlı olmuyor.. rahatça kıyafetlerime bile sıkabiliyorum ben ne leke ne iz hiç bişey olmadı ve dadyayı ben bi şişesini 10 günde bitiriyordum bunu alalı cok zaman oldu daha yeni yeni bitiyor, haftaya yazısını yazarım.. aldğım zamanki yazısıda burada

http://betirella.blogspot.com/search/label/Mad

diğer açık parfüm yazılarımda bunlar :)

http://betirella.blogspot.com/search/label/dadya

özge dedi ki...

bettycim,evet ilk dediğin daha karlı ama 35 i 25 i sorun değil orjinaller aşırı pahalı daha doğrusu ona vereceğim parayıkozmetiğe veriyorum ben:) bide çalışınca zırt pırt parfüm sıkıp çabucak bitiriyoruz zaten. Çok teşekkürler canım alınca kulaklarını çınlatacağım:)

betty boop dedi ki...

tamam canım :) burdada yorunlarını yaz mutlaka bakalım beğenicekmisin :)

Kitap Eylemi dedi ki...

Maybellıne Affınıtone Fondoten ,benim yeni aldığım ama kullanımına bayıldığım inş, tekrar alacağım bir ürün,Nıvea İnci Işıltılı Duş Jeli :sadece bunu ama 10 kereden fazla kullanıp hala aradığım üründür, senin de sevmeni sevdim, şu roll onları ben hiç bitiremiyorum ama sadece duş sonrası kullandığımdan herhalde...

özge dedi ki...

kitap eylemcisi,iyiki onu almışsın canım çok güzel bir fond.gerçekten. Ben hemen hemen hergün duş alıyorum çocukluktan kalma alışkanlığım,birde akşam duş alıp sürüyorum sabah giyinmeden tekrar sürüyorum çabuk bitiyor:)

bettycim,mutlaka blogta paylaşıcam:)

Adsız dedi ki...

Benimde Maximum Protection Rexona Stick´im yeni bitti, bayiliyorum bu ürüne, sirf kokluyorum bazen hatta ; ) Hemen yeniden alinacak ; )

özge dedi ki...

vivacım,sende rexona sevenlerdensin demek,ara ara başka marka kullansamda mutlaka bu markaya dönüyorum:)

sevda s. dedi ki...

Hep diyorum, yine dicem. Senden görüp ben de haftasonuna kadar boş kutu biriktirip haftasonu çekiyorum fotoaları :) Ama ben hemen yazamıyorum o ayrı :( Ben de Bargellodan alıyorum parfümleri, çokta beğeniyorum canım :)

özge dedi ki...

sevdacım,niçün ama niçün hemen yazamıyorsun bakalım:)