17 Şubat 2012

Lipton Soft Cashmere Çay...

Kaç gündür hastayım.Bir gün dinlendim sonra işe gittim ve iyileşme sürecimde uzadı. İçtiğim ilaç aşırı derecede uyku yaptığından akşamları genelde erkenden uyudum:) 14 Şubatı hasta evde geçirdiğim içinde dün kutladık:) Eşimin hediyesinin ve kendime aldığım cicilerin fotosunu ekleyecektim makinamın şarjı bitti:) Birazdan eklemeye çalışacağım artık. Umarım herkes güzel bir sevgililer günü geçirmiştir.

Gelelim Liptonun Limited olarak çıkardığı Soft çaya. Karamel,vanilya ve gül içeriyor. Zaten demlediğinizde karamel tadını ve gül kokusunu direk alıyorsunuz. Vanilyada yumuşaklık veriyor. 16 tl gibi bir fiyatı var. Bence değmez. Kısa bir süre satmakla isabetli bir iş yapmışlar:) Kutuyu açınca neredeyse yarısı boş çünkü.

Üzerindeki taş çok şık

İçindeki çay toz şeklinde olduğundan,raflardayken dökülmemesi için bu kapak şekli çok başarılı olmuş. Yinede demlik poşet yapsalardı daha kullanışlı olurdu.


İçerisinde bol bol gül yaprakları var ve ambalajın bir kısmı bu şekilde boş. Ben çok sevmedim. Çok özellikli bir tadı yok. Eğer denemek isterseniz Lımıted olduğunu unutmayın,hemen deneyin derim:)

9 yorum:

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

özge'cim geçmiş olsun. çayı da keyifle iç :) güzel bişeye benziyor ama dediğin gibi çok da önemli değil sanki. ben kahveciyim de :D

Outlet makeup dedi ki...

Çok büyük geçmiş olsun canım^^
kutusu çok orjinalmiş gerçekten:)

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun canım. düzelmişsindir umarım tamamen.
ilgi çekiciymiş aslında çay ama son dönemde hiç bitki çayı içesim gelmiyor benim.

SvGLove dedi ki...

Gecmis olsun Ozge'cim, gecsin, gitsin gelmesin hastalik bi daha:/
Lipton'un bu cayini ben de Ankara'da denedim. Yalniz bizimkiler normal siyah cayla karistirarak iciyorlar. Boylelikle aromasindan faydalaniliyor. Ki baska caylarla harmanlandiginda bile, oldukca baskin bir kokusu var. Karistirilmayinca bana cok agir bir tadi olurmus gibi geldi.

Lova dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım. Tam bir çay delisi olarak hemen bulduğum yerde deneyeceğim bunu, karameli pek sevmem ama gül ve vanilya ilgimi çekti :)

özge dedi ki...

hülyacım,çok teşekkürler canım,bende normal çay sevmem de bitki-meyve çayı sevdiğim için buda o tarz olabilir diye düşündüm:)

outlet,teşekkürler canımcım,özellikle taş çok güzel duruyor:)

dofacım,tam düzeliyorum derken bu soğuk havalar hatta tipi beni etkiledi yine ama en azından ateşim falan çıkmıyor oda güzel yani:) bu çay daha çok siyah çay sevenlere göre sanki...

sevgicim,inşallah tatlım,gitsinde gelmesin valla :) ben hastayken içtiğim için belki aromasının yoğunluğunu anlamamış olabilirim:) siyah çaya karıştırmakta iyi fikirmiş:)

lovacım,çok sağol,sanırım iyileşiyorum artık. karamel tadı yumuşaklık veriyor sadece öyle çok yoğun değil merak etme,sevme ihtimalin yüksek :)

sevda s. dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun, benim bitki/meyve çayları ile pek aram yok maalesef :(

özge dedi ki...

sevdacım,sağol canım,sana bir türlü sevdiremedim şu çayları:)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

sırf kutusunu saklamak için alrım ben bunu :)
pamuklarımı atarım ıcıne
saol ya
yıne alınacak bı sey cıktı goruyomusun :)