13 Nisan 2012

Clinique Chubby Stick..

Bu cici rujları almamak için uzun süre direndim. Aman boşver ne gerek var diyerek kendimi bu üründen uzaklaştırdım. Fiyatlarınıda düşünecek olursak yok canım değmez demiştim. Sonra birden bire ''whole lotta honey '' rengine vuruldum.Kesin almalıyım dedim,Douglasa gittim ve sonuç iki adet oldu :) 

 05 - Chunky Cherry 
02- Whole Lotta Honey

05-Chunky Cherry


02-Whole Lotta  Honey (aşık olduğum renk )

Dudakta göstermeyi isterdim fakat çok zor geldi :) Bugünün Makyajı kısmına mutlaka eklerim dudaktaki duruşunu. Yapıları ruj-gloss arası. Ruj kadar renk vermiyorlar , glosslar gibi yapışkan değiller, balmlar kadar nem veriyorlar. 3 ü birarada reklamı gibi oldu ama bence öyleler ..Şiddetle tavsiye ederim..

SEVGİLER






15 yorum:

CrescentQueen dedi ki...

güle güle kullan canım bendd bunlardan almamak için tutuyorum kendimi ama çok fazla sürmez gider alırım :)))

Junkhead dedi ki...

Canııım güle güle kullaan chubbylerini :) Ben de whole lotta honey i beğenmiştim netteki swatchlardan ama lip balma göre fazla geliyor fiyatı ,o yüzden almaya yanaşmadım :D

pembe fiyonk dedi ki...

oof 02 tam benlikmiş.yaa bende vazgeçiyorum hep :)
bugün ruj çekimi yaptım amannn ne zormuş.yarım bıraktım yarın tamamlarım artık:)

busesinem dedi ki...

renkleri çok tatlı,güle güle kullan canım.

itsbea dedi ki...

honeyi almam lzm benimde sanırım:)bu ara elim hep bu tonlarda=)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

güle güle kullan tatlım, güzel günlerde sür inşallah!

en beğendiğim renk, benim de honey olmuştu ve sana bu tonlar yakışıyor işte..

illa 2 tane aldın değil mi ,dayanamadın :)))

güzel haftasonları :)

Yelda dedi ki...

güle güle kullan canım. bende de üç tane var. çok memnunum.

http://yeldaninevi.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Chunky Cherrynin rengi cok güzel duruyor, digeride sanirim gündelik cok güzel bir renktir, güle güle kullan tatlim : )

özge dedi ki...

crescent,tutmada zaten ben sanırım melon olanıda alıcam :))

adaşım, tam lip balm gibi değil baya renk veriyorlar elde çok belli olmadı dudakta daha belirginler ruj gibi,dene bence lotta sana acayip yakışır..

pembe fiyonk,merak ettim hangi ruju çektiğini bekliyorum sabırsızlıkla:))

busesinem,çok sağol tatlım:)

itsbeacım,aşık olduğum kadar var dimi gözümde melonda :)

nilaycım,çok teşekkürler daha güzelleri senin olsun. dayanamadım tabi ben tek alıp çıkamıyorum sanırım :))

yeldacım, bende sanırım üçliycem:))

vivacım,evet lotta gündelik bir renk hop sür çık:)

senem dedi ki...

kuzumm :) güle güle kullan yalnız tarifine bittim 3ü bi arda :)

luna dedi ki...

özgecim Elcada bunların 4-5 rengi gelmişti. fiyatı da 31 lira. bilgin olsun dedim

özge dedi ki...

ssdesign,teşekkürler canımcım,tarifim biraz tuhaf oldu ama öyle yahu:))

aytülcüm,bilgi için çok teşekkür ederim fakat ankaradayım ben malasef böyle bir şansım yok :(

sevda s. dedi ki...

Özge'cim ben de bayılıyorum bunlara, ama daha almadım tabii ki :) Senin renkler de çok güzel, güle güle kullan canım :)

özge dedi ki...

sevdacım,daha güzelleri senin olsun,teşekkürler:)

Helin dedi ki...

Ben herseyi anlamadim, ama senin blog cok güzel!! begendim:)

http://poolpartyatnight.blogspot.de/