12 Nisan 2012

Mim,''So Sweet ''Blogaward...

Yeni bir mim,Sevdacığım  dan geldi. Kendisine kocaman öpücük gönderip sorulara geçiyorum :))

1. Mesleğin seni mutlu ediyor mu?
Mutlu olmam için Sephoranın sahibi olmam gerekiyor :))

 2. Dilediğin meslek miydi?
Tabiki ha-yırrr

 3. Yalnız mı ilişkide mi yaşamayı seviyorsun?
Her ikisinide severim,eğer mutluysam ilişkiyi tercih ederim tabi.Şuan olduğu gibi..

 4. Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin, dürüst ol?
Söylenmez miiii :))

 5. Yabancı bir dil konuşuyor musun?
İngilizce,konuşabildiğim kadar..

 6. Rüyandaki evde oturuyor musun? Taşınmak veya yurtdışına gitmek istiyor musun?
Rüyamdaki evde oturmam şuan için imkansız ( sanırım çok şey istiyorum ) Yurtdışı istemiyorum.Vakti zamanında İngiltere yolları görünmüştü ama ben şahsı terk ettim,hiççç gidemem oralara :))

 7. Mobilya değiştirmeyi sever misin?
Hiç sevmem..

 8. Çevre-hayvan koruma hiç katkın var mı?
Hayvanlar için kendi çapımda sürekli birşeyler yapıyorum. Dernek olaylarını sevmiyorum.

 9. Televizyon ve filmleri sever misin?
Tv sevmem, filmleri severim,özellikle Tim Burton filmi olursa zevkten dört köşe olurum :))

 10. Bırakmak istemediğin kötü huyların var mı?
Alışveriş ve blogum 

 11. Loto veya benzeri bir şans oyunu oynar mısın?
Piyango bileti alırım,düzenli olmasada ara sıra denerim şansımı.

Mim'i yapmak isteyen herkese gönderiyorum..

5 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

heheh bütün mağazaları verisnler bizeee:))

senem dedi ki...

evet alışveriş ayenen bende de :D

Kitap Eylemi dedi ki...

ee ama blogunu neden bırakmak istiyorsun ki, keyifle okuyordum:((

özge dedi ki...

pembe fiyonk,keşkeeee aslında başka mağazalardada gözüm varda en çok marka çeşitliliği orda diye tercih ettim:)

ssdesign,offf hem güzel hem kötü bişey alışveriş:)

kitap eylemcisi,blogumu kapatmam tabiki de çok masraflı oluyor bana :))

sevda s. dedi ki...

Sephora'nın sahibi olmam gerekiyor cevabı süper canımm :)