12 Nisan 2012

Vee Çekiliş Sonucu...

Öncelikle kazanamayanlar hiç üzülmesin. 20 Nisan!a kadar devam eden Kozmoda.com sponsorluğunda bir çekilişim daha var biliyorsunuz. Belki onu kazanırsınız. Hem hediyeler daha küsell....

68,sıradaki yorumuyla britneylover kazandı. Mail adresini yazmadığı için mail atamıyorum. Kendisi bana ulaşırsa hemen göndermek istiyorum hediyelerini. Ayrıca yorumunda oje delisi olduğunu belirtmiş.Bende pakete başka ojelerde ekliyim diyorum:)

Blogger britneylover dedi ki...
İki blogunuzun da izleyicisi oldum.Twitterda paylaştım.(senemerkcetin) Bir oje delisi olarak hepsini istiyorumm :)) Herkese bol şans!
SEVGİLERR

1 yorum:

britneylover dedi ki...

Ayyy çok sevindim çok teşekkür ederim! Çok merak ediyordum manyetik ojeyi.deneme fırsatı bulacağım.Çok teşekkürler. bilgilerimi atıyorum gmailinize... :)