17 Haziran 2012

bitirdiklerim..

Bu hafta cilt ürünlerimi bitirmişim genellikle,bakalım nelermiş bu ürünler:))

Flormar Üzüm Çekirdeği Ekstreli Aseton: Defalarca her rengini alıyorum bu asetonların, bitenler yazılarımda sıkça görüyorsunuz çok çok seviyorum.

Bioderma Sensibio AR Nemlendirici: Cildimi çok nemsiz hissettiğim bir dönemde eczacım öndermişti. Hassas ciltler için,kızarıklığı yatıştırıyor bu seri. Oldukça yoğun bir krem,gece kremi olarak kullandım. İlk ay çok sevdim fakat sonradan cildim kabul etmemeye başladı,sebebini bilemiyorum. Tekrar almayacağım bir nemlendirici.

Flormar Rıdge Fıller: Bu 3. şişem,tırnak yüzeyini düzgün gösterme konusunda başarılı fakat kıvamı çok yoğun olduğu için dibindekini kullanamıyorsunuz. En son aldığım şişede daha da kıvamlı çıkınca artık almama kararı verdim. Yves Rocher kullanıyorum şuan da.


John Frıeda Saça Parlaklık Veren Serum : Yazısı için tık tık..

Nuxe Brightening Yüz Yıkama Jeli: Çok çok beğendim,bitmesini istemedim diyebilirim. Aydınlatıcı serinin serum-nemlendirici ve jelini almıştım hepsini sevdim en çok bu jeli sevdim. Oldukça yumuşak bir yapıda, makyajıda çok iyi çıkarıyor.Sadece bu serinin tüm ürünlerinin kokusu biraz tuhaf,ben kokuya takılmayan biri olduğum için sorun olmadı.  Şiddetle tavsiye edilir:)

Loreal Maskara : Ucu top şeklinde olan maskarası ,ilk çıktığında almıştım hiç sevmemiştim,çekmecemde duruyordu ve kullanmaya başladım,gayet yoğun bir maskara haline gelmişti. Durdukça güzelleşmiş sanırım:) Yinede tavsiye etmiyorum,daha güzel maskaralar mevcut piyasada.

Avon Kirpik Jeli:Birkaç kez denenip çöpe gitti,hiç işe yaramıyor.

Islak Mendil: Makyaj yaparken ellerimi ve ürün kapaklarını silmek için çok tüketiyorum bu mendillerden.

Kozmoda kardeş blog kampanyası ile hediye kazanmak isterseniz tık tık :)

BU HAFTALIK BU KADAR , GÜZEL PAZARLAR




4 yorum:

Bir Minik Bir Minnoş dedi ki...

O ıslak mendili yerimm :) Hepsinin posası çıkmış , yenileri çifter çifter gelsin inşallah :)

http://rimellikiz.blogspot.com/

ElaSel dedi ki...

Nuxe jel o kadar iyi mi, merak ettim bak şimdi=))) ben ballı olanını çok seviyorum iki şişe bitrmiştim

özge dedi ki...

rimellikız,dimi çok şeker,inşallah canım:)

elasel,çok iyi yani çok beğendim ben ballıyı hiç deneyemedim, denemedende almak istemedim ama hep aklımda:)

sevda s. dedi ki...

Oh, seri halde bitirmeye devam :) Ben de bu konuda arkandan geliyorum canım :)