24 Haziran 2012

Neler Bitirdim...

Bu hafta koşturmaca içinde geçti, neyi kullandın neyi kullanmadın derseniz onu bile hatırlamıyorum:) Durum böyle olunca bitenlerde az oldu.

Bargello Dolum Parfüm: Tek kelimeyle berbat diyebilirim. Aslında Dadya bozduktan sonra tavsiye üzerine Mad den almaya başlamıştım çok ta memnundum. Fakat geçen ay yoğun olduğum bir ara almaya gidemedim ve iş arkadaşımın evinin yakınında bu marka olduğu için ben çok memnunum sana da alayım dedi ve ona aldırttım. Lancome içindeki parfüm. İnanılmaz yağlı ve ilk sıktığınızda resmen limon kolonyası gibi bir koku geliyor sonra esas koku gelmeye çalışıyor ki gelemeden koku bitiyor:) Nasıl tarif ama. Çok uzattım ilk cümlede yazdığım gibi berbat anlayacağınız.

Nude Nemlendirici Şampuan : Tam benim saçıma göre çünkü saç uçlarımda hala boya olduğu için kupkuru. Aslında nemlendirme etkisini çok göremedim, belki yeniden alıp kullanmaya devam etsem etkili olur. Diğer bitkisel şampuanlara göre kokusu çok güzel ve bitkisel bir şampuan kullanıyormuş gibi hissetmiyorsunuz. Sanırım bitkisel olduğu için saçı sert yapıyor fakat krem yada maske kullanınca hemen yumuşuyor saçlar.Çok çok başarılı olmasa da birçok şampuandan güzel bence alınabilir.

Bıotherm Fondoten: Cildi parlak,canlı gösteren bir fondoten kendisi. Artık bulunamayacağı için uzun uzun anlatmama gerek yok sanırım. Kullandığım dönem içinde çok sevdim. 

kozmoda kardeş blog kampanyası ile düzenlediğimiz çekilişin sonlanmasına çok az kaldı.Katılmak için tık tık..

9 yorum:

itsbea dedi ki...

fondöten bitirdin demek:)bravo=)

Adsız dedi ki...

d&p nin açık parfümleride fena değil iki üçtane bire bir aynı sadice artık okadar kalıcı değiler nedense ?

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

hahaah ilahi özgecim, parfum ıcın son satırlarına ne guldum :)))

annenlerden sonra iş güç yogunluk hala normal rutıne donemedıgını dusunuyorum..

yoksa kesın daha fazla urun bıterdı :)

kocaman sevgıler!

özge dedi ki...

itsbeacım aslında fondoteni bitireli baya oldu tam izne çıkarken bitirmiştim fotolamıştım atmıştım pc de kalmasın dedim:)ama bitirdim tabee:)

adsız,artık dolum parfümlerin çoğu bozuldu hepsi ucuza kaçıyor,o yüzdende çok kalmıyorlar.

nilaycım kendi yazdığıma bende güldüm ama gerçekten durum buydu:)evet ya iş güç derken herşey karmakarışıktı:)

sevda s. dedi ki...

Nude şampuandan ben de aldım ama çok umutluyum, inşallah iyi gelir bana :)

özge dedi ki...

sevdacım ben otacıyı daha çok sevdim sanki, şuan elseve geçtim yeniden ama otacı herdaim alırım dediğim bir şampuan oldu:)

ElaSel dedi ki...

Nude şampuandan tek ben memnun kalmadım sanırım, bayağı plastik hissi geliyordu dokununca kopacakmış gibi=) saçtan saça değişir tabii

özge dedi ki...

elaselcim,bir otacı kadar beğenmedim fakat kötüde bulmadım,tabi saç işi çok değişiyor herkesin beğendiği şampuan çok farklılık gösteriyor.

Khattify dedi ki...

Ben de bu şampuanı kullanıyorum ve saç dökülmesine iyi gelen tek şey. Doğal olduğu için biraz kurutma durumu var. Nemliyken 4-5 damla Hint yağını elimde ısıtıp uçlarına sürüyorum, böyle hallediyorum.

Bi de şöyle bir durum var; yağlı saç maskeleri yapıldığında saçtaki yağı arındırabilen tek şampuan. Başka bir raf ürünü hiç çıkaramıyor.