23 Nisan 2013

Essence Multi Action Blackest Black Maskara..

Essence maskaraların bir kısmını çok iyi bulurken bir kısmını hiç beğenmiyorum. Şu yazımda sevmediğim başka bir maskarasından bahsetmiştim. Fiyatları çok uygun olduğundan deneme yanılma yöntemini rahatça kullanabilirsiniz.Ben öyle yapıyorum..

Fırçası bu şekilde kıl fırça.Ne çok ince ne kalın diyebilirim. Birçok fırçaya göre ince tabiki. Kirpiklerimde hiçbir etkisini göremedim ben. Sürdükten sonra ne uzun ne belirgin kirpiklerim oldu. Yaklaşık 2-3 kez denedikten sonra bana uygun bir maskara olmadığına karar vererek Maskara sever olan kuzenime verdim. O da çok memnun kalmadığını belirtti. Aslında kuzenimle benim kirpik yapım çok farklı. Onun sevdiği birçok maskarayı ben hiç sevmiyorum. O yüzden kendi beğenmediklerimi ona veriyorum işine yarıyor genelde.

Kısacası iki kişi üzerinde test ettiğim bu maskara maalesef ki geçer not alamadı benden. Şimdiye kadar I Love Extrem maskarasını geçebilen olmadı benim için. 

HERKESE GÜZEL BİR GÜN DİLİYORUM:))



Hiç yorum yok: