28 Nisan 2013

Fresh Line Mayonezli Saç Maskesi..

Bu maskeyi ikinci kez alışım.İlkinde yazmayı unuttum hatta yine bitmeye yakın ve bu sefer de atlamak istemediğim için yazısını yazayım dedim. Ben küçük boy alıyorum.Çünkü büyük boyu oldukça büyük ve geç biter. İçerisinde mayonezde olduğu için elimde çok bekletmeden bitsin istiyorum.


Dediğim gibi bu da bitmek üzere yine de fikir vermesi için fotolarını ekledim. Krem gibi kokuyor. İçerisinde mayonez olduğu kimsenin aklına gelmez. İlk aldığımdan daha çok memnun kalmıştım.Çünkü o dönem saçlarımda boya vardı ve sem sert saçları ipek gibi yapıyordu. Şuan saçlarımda boya yok ve ekstra bir faydası olmadı saçlarıma. Yani bence en önemli özelliği saçları yumuşatması. Boyalı saçlarınız varsa daha iyi sonuçlar alırsınız bence. Sanki birazda parlaklık veriyor gibi. Fakat bariz bir parlaklık değil bu.

Boyalı ve sert saçları olanlara şiddetle tavsiye ederim. Fakat saçlarınızda boya yoksa özellikle bu ürünü almanıza gerek yok bence. Ben bir süre almayı düşünmüyorum.

SEVGİLER..

Hiç yorum yok: