24 Nisan 2013

Günün Makyajı..

Bugün Balmbini paletimi kullanarak bir makyaj yaptım. Paletin içindeki altın ve yeşil tondaki farları,nude ruju ve aydınlatıcıyı kullandım. Bakalım beğenecek misiniz ?

Ben tam bir aydınlatıcı insanıyım:) Son fotoyu da bu yüzden ekledim. The Balm aydınlatıcı konusunda gerçekten çok başarılı.

Neler Kullandım

Essence Soft&Natural Fondoten - Estee Concealer - Nars Pudra (son zamanlarda favorim ) - Flormar kaş farı- Dior Maskara - Benefit Kaş Kalemi ( Fırçası ile kaşlarımı düzeltiyorum )

The Balm Balmbini palet - Loreal Işıltılı Far. Paletin altın sarısı ve yeşil farını nude rujunu ve aydınlatıcısını kullandım hepsi de çok güzel.Lorealin bu farı saydama yakın altın ışıltısı veriyor kaş altı için kullandım.

Bourjois su yeşili göz kalemi - Cecile kahverengi göz kalemi.Bu iki markayı da kalem konusunda çok başarılı buluyorum.

Mac Cingerly Allık - The Balm Bahama Mama (kontür için )

SEVGİLER :)









4 yorum:

Adsız dedi ki...

Makyajın çok hoş olmuş canım emeğine sağlık, küpenden şala kadar uyumun da güzel. Balmbini bende de var severek kullanıyorum. Siyah olan farı liner olarak denedim fena olmadı, arada iki ruju karıştırarakta kullanıyorum.Petrol yeşilinin en tatlı hali sanırım.

Adsız dedi ki...

çook güzelsin maşallah

özge dedi ki...

renkli masallar,çok teşekkür ederim canım,bende bu palette sadece siyah farı denemedim:) bencede bu petrol çok hoş duruyor sürünce göze:)

adsız,çok teşekkürler..

sevda s. dedi ki...

Allığın rengi ne kadar güzelmiş canım, bir de keşke ben de aydınlatıcı sürebilsem, hep unutuyorum :)