21 Nisan 2013

Neler Okudum..

İlk olarak Markus Zusak okudum. Aslında yazarın Kitap Hırsızı adlı kitabını merak ediyordum önce onu okuyacaktım. Sonra birden bu kitap ilgimi çekti ve okudum. Basit anlatımlı bir kitap. Çok sayfalı kitapları okumaktan bunalanlar bu kalın kitaptan ürkmesinler çünkü kolay okunabilen bir kitap:) İlginç bir hikaye. Kendisinin sıradan olduğunu,bir işe yaramadan düz bir hayatı olduğunu düşünen bir gencin başına gelen ilginç olaylar anlatılıyor. Çok sürükleyici olmasa da merak ediyorsunuz ne olacak şimdi diye ve bir çırpıda bitiriyorsunuz.Tavsiye edilir.

İkinci okuduğum kitap ise Seda Akgül'ün kitabı. Seda Akgül programlarını izlediğim,dobra yorumlarını sevdiğim biri. Gerçek bir hayvansever olmasıda onu sevmemde etken tabiki. Aslında bu tarz kitapları sevmem hemen sıkılırım. Sırf yazarından dolayı aldım diyebilirim. İlk bölümü çok sevdim. Erkek çeşitlerini anlatıyor. Hepimizin bildiği erkekleri kategorilere ayırmış ve evet ya kesinlikle diye yorumlar yaparak okuyorsunuz. Fakat ikinci kısmı sevmedim. Kadınları kategorilere ayırmış ve çok klasik yorumlar yapmış yani çok eskilerde kalan kavramlardan bahsetmiş bence. Şimdi bir sürü kadın tipleri türedi:) Örneğin anlattığı tiplerin hiçbirinde kendimi göremedim ben:) Eğlenmek için okunabilecek bir kitap bence. 15 tl gibi bir fiyatı var ve eğlenmek için veririm derseniz alın okuyun derim..

GÜZEL PAZARLAR..


Hiç yorum yok: