24 Haziran 2013

Bioderma Hydrabio Maske ve Serum..

Cilt bakımına çok özen göstersem de yazılarını yazmayı hep ihmal ediyorum.Bugün hazır aklıma gelmişken hemen sizlerle paylaşmak istedim.

Bioderma,sevdiğim ürünleri olan bir marka. Özellikle herkesin sevdiği H2O, güneş kremi ve şimdi tanıtacağım nem maskesi.Bunun dışında yıkama jeli,göz kremi,birkaç çeşit nemlendirici,peeling vs. ürünlerini de kullandım fakat az önce saydığım ürünler kadar benim cildime yarayan ürünler olmadı bunlar.


Bu iki ürün birbirlerini tamamlayan ürünler olduğu için ikisini aynı anda alıp kullanmaya başladım. Şimdi bitmek üzereler ve artık ne düşündüğümü tam olarak aktarabilirim. 

Nem maskeleri hayatımın olmazsa olmazlarından. Haftada 3 kez kesin kullanıyorum.Her gün duş aldığımda duş sonrası sürüyorum ve cildim acayip rahatlıyor. Çok beğendim diyebileceğim bir ürün oldu. Gerçekten bol nem veriyor ve kızarık,kuru olan cildi biranda rahatlatıyor. 75 ml olması ayrıca güzel bence. Çok kullanmama rağmen bir süredir benimle bu maske. Haftada bir kullananlar sanırım 8 ay kullanır. Bu bitince aklımda Lancome var onu alacağım fakat hayatımın her döneminde tekrar dönüp alabileceğim bir ürün,tavsiye ederim.

Serum için aynı güzel sözleri söyleyemeyeceğim. Öncelikle silikon yapıda. Ben makyaj bazında bir derece kullanabilirken silikon yapıyı,kremlerin,serumların içinde olunca hiç sevmiyorum. Sanki cildimi tabaka gibi kaplıyorlar ve beni boğuyorlarmış gibi geliyor (nasıl bir hisse ) Serum dediğimiz şey cilde bakım yapmalı özellikle nem serisinin nem verme özelliğindeki serumuysa bol nem vermeli diye düşünüyorum. Kesinlikle bu konuda hiçbir katkısı yok cilde. Ekstra bir özelliği de yok. Şiddetle paranız çöpe gider diyorum.

Sizler bu ürünleri kullandınız mı ? Ne düşünüyorsunuz, merak ediyorum..

SEVGİLER..



8 yorum:

Adsız dedi ki...

şekerim sen Avene in nem maskesini de kullanmıştın, içlerinden birini alacağım bunlardan, hangisini önerirsin, bunu mu Avene i mi?

özge dedi ki...

kozmo,avene de oldukça iyiydi canım ikisi arasında tercih edeceksem bunu öneririm,keşke ikisininde testırını bulabilsen denerdin. ama biraz daha para verip lancome alsan 10 numara bir nem maskesi.

Meri dedi ki...

Çok faydalı buldum yazını teşekkürler özge :))

özge dedi ki...

meri,faydalı olduysam ne mutlu bana,teşekkürler:))

onorr dedi ki...

Özgecim serumunu kullandım ben, ne çok sevdim ne de nefret ettim nötr kaldım biraz. Sadece tıraş sonrası cildi rahatlatmasını sevdim sanırım. Bioderma ürünlerini çok basit buluyorum ben nedense bilmiyorum. Maskeyi merak ettim :)

Unknown dedi ki...

Ben de maskesi var ama daha bitiremedim:) cildim karma oldugu icin cok ihtiyaç duymadım sanırım ama güzel bi maske. Aldıgım eczacı banasürüp 10 dk bekleyin, kalanı peceteyle silin dedi ama bende kalan bisey olmadı:) sen nasıl kullanıyorsun?

özge dedi ki...

onurcum,tıraş sonrası rahatlatıyordur büyük ihtimal çünkü ilk sürünce ferah sonra ağırlaşıyor. Bioderma kesinlikle dediğin gibi gerçi eczane ürünlerinin çoğu böyle tekrar clinique,estee,lancome gibi markalara dönüyorum bende..

özge dedi ki...

ışıl,normalde dediğin gibi fazlasını almazsan çok ağır olduklarından ciltte problem yaratıyor nem maskeleri fakat bu losyon gibi hafif olduğundan cilt hemen emiyor ve fazlası olmuyor canım bende sürüp bırakıyorum..