23 Haziran 2013

Ne okudum..

Uzun zamandır aklımda olan kitabı nihayet okudum. Hatta aldıktan sonra elimde onca sırasını bekleyen kitap varken en öne bu kitap geçti. Sanırım kafamda çok büyüttüğüm için yeterli lezzeti alamadım. Kapağımı,adımı beni bu kadar etkiledi bilmiyorum. Bir D&R alışverişimde görmüş almamıştım,akşamında neden almadım diye kafama takıldı ve birkaç gün sonra almaya gittiğimde kalmamıştı. Geçenlerde Inkılap kitabevine gittim ve birden karşıma çıktı, ne kadar sevindiğimi düşünün artık.

Konusuna gelirsek, dil bilimci olan bir üniversite hocası bir sabah aşırı yağmurda bir bayanla karşılaşıyor ve her şey böyle başlıyor. Aynı gün bir anda sınıftan çıkıp gidiyor ve herkes neden böyle yaptı neyse birazdan gelir derken bir daha sınıfa dönmüyor. Uzun bir yolculuk yapıp Lizbona gidiyor tabi trenle. Hangimiz bir anda hayatımızı bu kadar değiştirebiliriz,değil mi ? Fakat ben daha etkileyici şeyler bekliyordum bu kitapta.En azından yolculuğu sırasında. Kötü bir kitap kesinlikle değil ama daha çekici olabilirdi diye düşünüyorum.

BOL KİTAPLI GÜNLER..



Hiç yorum yok: