27 Haziran 2013

Rihanna Reb'l Fleur&Rebelle Parfümler..

Geçen yıl almış olduğum Rihanna parfümler. Şuan Reb'l Fleur olanı bitirmek üzereyim. İkiside birbirinden güzel bu parfümlerin. Ben genelde dolum parfüm kullanırım fakat bunların kokularını duyunca ve dolumu olmayınca hemen parayı gözden çıkarmıştım geçen yıl :))

Siyah olan Reb'l Fleur : Kokusu Lancome Hypnose tarzında. Bende o parfümü çok sevdiğim için bunuda severek kullanıyorum. Rihannanın büyük annesi ona sürekli asi çiçek dediği için parfüme bu isim verilmiş. İçerisinde şeftali,kırmızı meyveler,hindistan cevizi suyu bulunuyor. 

Pembe olan Rebelle :Tamamen meyve kokuları. Fakat içeriğini bulamadım. Aslında çok fazla meyve kokusu sevmem fakat bu parfüm o kadar güzel ki. 

Tek kötü yanları Douglas dışında satılmıyor olmaları. Yaz için Rebelle daha uygun onuda belirtmek isterim. Testerlarında kokular daha kalıcıydı. Ertesi gün bile bileğimde kokuları kalmıştı. Zaten bu şekilde karar vermiştim fakat normalde çok fazla kalıcı değiller. 

Tavsiye edermiyim tabiki ederim,özellikle rebelle süper bir koku. 

SEVGİLER..



3 yorum:

kumralkizdan dedi ki...

Aynen bende Christine'nin testerini denemistim 2 gun bilegimden cikmamisti kokusu parfumundeyse surekli yenilemem gerekiyor anlamadim ben de :/

özge dedi ki...

kumralkız,bende birçok markada bu sorunu yaşadım ve o yüzden dolumlara yöneldim canım..

Süslü Günlüğüm dedi ki...

Siyah olanı geçen sene arkadaşım da vardı koklar koklar dururdum. Sanırım bende paraya kıyacağım bir tane parfümüm bitince (: