29 Mayıs 2011

Bitenler,çöpe gidenler...

Biten ve atılan ürünlerle devam ediyorum. Yine içim rahatladı:) Çok seviyorum bitirmeyi,gereksiz olan yada eskiyenleri atmayı. 

Çok sevdiğim tbs far yayma fırçam artık çöpe gitti. Yenisini almam lazım çünkü çok rahat ediyorum,özellikle açık renk farları tüm göz kapağıma sürmek istediğimde çok güzel sürülüyor. 

Rival nude dudak kalemi: İlk aldığımda sevmiştim. Tam ten rengi. Hatta makyaj çantamda sürekli duruyordu. Sonra hiç sevmemeye başladım. Çok kalın bir yapısı var ve pürüzlü duruyor. Attım gitti:)

Golden Rose turkuaz sim: Bitti nihayet,mavi tonlarındaki simler her zaman favorim:)

4 yorum:

itsbea dedi ki...

tbs aplikatörü bende severek kullanıyorum cnm.çok çok ii cidden..mayıs ayı favorileri yazısı istioruuum!:))blogda yazdım ben, baskalarınınkinide görmek istiorum.özelliklede seninkini:)

özge dedi ki...

itsbeacım,okudum senin mayıs favorilerini. Ben her ay yapmak istiyorum ama sonra boşver diyorum yada savsaklıyorum:) Ama senin için hazırlarım tabiki ne dimek:)

sevda s. dedi ki...

Eskiyenler çöpe gitsin ki yenilere yer açılsın :)

özge dedi ki...

kesinlikle:))