6 Mayıs 2011

mimlendim:)

sevdanın dünyası isimli blogun sahibi beni çok güzel bir konuyla mimlemiş. Öncelikle çok mutlu olduğumu belirteyim:) Ve hemen  anlatayım hikayemi. Aslınca çok uzun süredir birkaç makyaj ve kozmetik blogunu takip ediyordum,çok severek. Önceleri hiç aklıma gelmemişti. Daha sonra üye olduğum bir forumda birkaç arkadaş konuşurken aklımıza geldi. Başladık bu işe. Fakat zaten yeni yeni oturtmaya başlamıştık ve çalıştığım için zor gelmişti bu sorumluluk. Birkaç kişi olduğunuzda yükünüz ağırlaşıyor zaten. İşim olduğunda yada yazamadığımda kendimi kötü,suçlu hissediyordum. Sonra tek başıma kendi blogumu açmaya karar verdim. Böylece kendi kendimden sorumlu duruma geldim:) Yoğun zamanlarımda yazamasamda kendimi çok kötü hissetmedim.

Kozmetiği,makyajı,takıları, bakım ürünlerini,cilt bakımını çok sevdiğim için yazma ihtiyacı hissettim. Bende birçok blogu takip ediyorum ve yeni şeyler öğreniyorum. Bloglarımızda paylaşmanın keyfini yaşıyoruz aslında:)

Hiç yorum yok: