8 Mayıs 2011

Mıracle Glosslar...

Mıracle glossların önce rujsuz, sonrada rujlu swatchları ....

 Flormar Mıracle  -  M10 : Ruj olmadan gayet saydam ve ışıltılı  duruyor,yaz için çok çok ideal.

Buda pembe tonlu bir rujun üzerine uygulanmış şekli. Ruj Flormar Supermatte : 209

Flormar Mıracle - M06 : Ruj olmadan uygulanmış şekli. Uygulayınca güzel duruyor ama tahminimden çok daha zor sürülüyor. Açık renginde bu olmadı,fakat fırça yapısından dolayı koyu rengi sürmek çok zor oldu.

Buda kırmızı rujun üzerine uygulanmış şekli. Bence ruj ile daha güzel görünüyor. Kullandığım ruj Cecile - 14 numara.

Bu rujlarda altlarına kullanıklarım. Soldaki flormar - 209      Sağdaki Cecile - 14

Ne dersiniz sizce rujlu mu, rujsuz mu daha güzeller:))





10 yorum:

itsbea dedi ki...

rujlu tabiki daha albenili ama ben olsam rujsuz kullanırım, sen olsam rujlu:))))

busesinem dedi ki...

zor sürülüyormuş ama mercan rengini çok beğendim,rujluda rujsuzda güzel duruyor:)))

Junkhead dedi ki...

Ben rujsuz tercih ederdim :) Koyu göz makyajı ve sadece bu glossu sürmek miss olur ;) Ama sana rujlu daha çok yakışıyor adaşım .

özge dedi ki...

itsbeacım,felsefik bir açıklama olmuş:) çok hoş:)

busesinem,fırçalarını daha güzel yapsalar çok daha başarılı olurdu bu glosslar...

adaşım,bende koyu göz makyajında saydam çok açık renkler tercih ediyorum. Açık renk olanı uçuk pembe rujla sürsem sanırım koyu göz makyajı içinde güzel olur:)

sevda s. dedi ki...

m06 demişsin sanırım, zor sürmüşsün ama görünümü güzel. Rujlu sürdüğünde güzel. Yani favorilerim alttan 2 resim.

Adsız dedi ki...

rujsuz:)

özge dedi ki...

sevdacım,zor sürdüm:) bende rujlu sevdim ama kırmızı olan hem ruju tazele hem parlatıcıyı biraz zor olur sanırım:)

shaynam,senin tarzın biraz daha hafif rujsuz beğeneceğin kesin zaten:)

grmnyasmin dedi ki...

özge bu ruja gülkurusu diyebilir miyiz? yani 209 a

özge dedi ki...

grmnyasmin,evet canım tam gül kurusu :)

grmnyasmin dedi ki...

çok teşekkür ederim o zaman :)