8 Mayıs 2011

Flormar Alışverişi...

Geçenlerde oje çıkarıcım bitmek üzere olduğu için Flormar'a uğradım. Genelde yeşil ambalajlı olan asetonsuz oje çıkarıcıyı alıyordum. Bu sefer mavi olanı denemek istedim. Pembesini hiç beğenmeyip çöpe atmıştım:( Yeşili her zaman favorim. Bakalım mavisi nasıl çıkacak. Kuşburnu özü içeriyor. Onu alırken tırnak yüzeyini düzgünleştiren bakım ürününü gördüm. Diğer tırnak ürünlerinden memnun olduğum için hemen aldım:)  Neon ojelerden daha önce çok aldım,bu rengide çok hoşuma gitti. Glosslar ise hiç hesapta yoktu. Miracle ojeleri çıkmıştı hatırlıyorsanız bir süre önce. İşte onların glosslarıda çıkmış. İster tek ister o renge yakın bir ruj üzerine uygulanıyor. Ben ojelerini de altına o tonlarda oje sürerek sürmeyi seviyorum,bu glosslarıda öyle yapıcam. Ben 2 rengini seçtim ama şeker pembesinde gözüm kalmadı değil:)

Bugün fırsat bulursam swatchlamayı düşünüyorum glossları hem rujlu hem rujsuz olarak...

12 yorum:

itsbea dedi ki...

güle güle kullan cnm..:)

Junkhead dedi ki...

Canım güle güle kullaan ;) Flormar benim favori yerli markamdır,çok severek kullanıyorum senelerdir. Miracle lipglossları ben niye görmemişim yahu,daha geçen hafta falan girmiştim Flormar'a :))

özge dedi ki...

itsbeacım,çok teşekkür ederim,senin narslarda yakıyor yani:)

adaşım,teşekkürler,ben 3 gün önce aldım. Kız daha yeni geldi testerları kimse kullanmadı isterseniz sürün dedi( ben dudağıma sürmek istemediğim için ) aslında çok rengini çıkarmamışlar ama yinede kararsız bırakıyor:)

busesinem dedi ki...

güle güle kullan canım,mercan rengi gibi duran glossun rengi çok hoşuma gitti,kullandıkça yorumlarını bekliyorum,merak ettiğim dudaktan taşma yapıyormu ve ruju dağıyormu?

sevda s. dedi ki...

Hepsini güle güle kullan. Neon ojeleri, özellikle pembe tonlarını ben de çok sevdim, glossları hiç denemedim ama oje çıkarıcıyla-mavi- bir sorunum var. özellikle koyu renk ojeler için dediler, çok kolay çıkarıyor dediler ama ojelerimi açık renk olanlar dahil zor çıkarıyor :(

özge dedi ki...

busesinem,teşekkür ederim canım. Swatchladım glossları:)ekliycem şimdi.Yapışkan yapıda oldukları için taşma sorunu yok bence. Fakat mercan rengi dediğin zor uygulanıyor:( sürerken çok dikkatli olmak lazım.

sevdacım,teşekkürler,mavi çıkarmıyormu:(daha denemedim ilk iş deniycem. Bende pembede aynı sorun olmuştu.Orkide özlü deyip övmüşlerdi.Sonuç hüsrandı. hiç çıkarmamıştı. eğer mavide öyleyse bildiğinden şaşmamak lazımmış dicem:) çünkü yeşil olan mükemmel...

gösde dedi ki...

güle güle kullan özgecim glossları merak ettim :D

özge dedi ki...

gödecim teşekkür ederim:) şimdi ekliyorum glossları:)

gamze dedi ki...

güle güle kullan canım:)neon ojelerden ben de alcam,çok şeker renkleri:)

Oje Delisi (: dedi ki...

canım memnun musun flormar asetonsuz oje çıkarıcıdan? Alsam mı almasam mı kararsız kalıyorum hep :s

özge dedi ki...

gamzecim,neonlardan geçen yaz mavi-yeşil-turuncu-koyu pembe almıştım çok memnun kaldım. Ama bu resimdekini bugün sürdüm herkes bayıldı.

oje delisi,yeşil ambalajılı olan süper ötesi,asetonsuz kırmızı,bordo ojeleri çok kolay dağılmadan çıkarıyor. Isanayıda sevmiştim önce ama artık alacağımı sanmıyorum.

Bu arada az önce mavi yeni aldığım kuşburnu özlüyü denedim,çok beğendim. pembe olana hiç benzemiyor.pembe ojeyi anında çıkardı.

Adsız dedi ki...

merhabalar... its beauty de flormar başlığında flormarın gül kurusu lip glossunu çok beğendiğinizden bahsetmişsiniz...acaba kaç numara ve hangi serisinden olduğunu söylebilir misiniz bu glossun...