11 Aralık 2010

The Body Shop....

Geçtiğimiz sezon the body shoptan aldığım 2 sürme,eyelıner yada göz kalemi:) Tam adı specıal edıtıon kajal eyelıner. Sürme formunda ve pastel boya kıvamında. Bence göz kalemi:) Sezon ürünü olarak 3 rengi çıkmıştı. Bendekiler 02 ve 03 numaraları.Sanırım 01 siyah olandı. 

Yeşil ve gri tercih etmemin sebebi siyah olanın çok klasik olacağını düşünmemdi.Değişik formatları olmasına rağmen yumuşak göz kalemi gibi olacaklarını tahmin etmiştim.Kendileri tam bu fotodaki renkler olmalarna rağmen sürüldüklerinde farklı duruyorlar.

Bu resimdeki gri olan. Dıştan bakınca ışıltılı gibi görünsede gayet mat sıradan bir gri:)

Buda yeşil olan. Ben ambalajındaki gibi yemyeşil olsun istemiştim ama gayet siyaha yakın bir yeşil çıktı. Çok kullandığım söylenemez bu rengi. 

Sürümleri çok yumuşak ve çok kolay, göz altına kesinlikle süremiyorum çok akıyor çünkü.Tabi herkeste aynı olmaz muhtemelen. Gözümün  üstüme kirpik dibine kalem çeker gibi sürüyorum bende:)

Sezonunda bunlardan almayı düşünüp kalmadığı için alamayanlar hiç üzülmeyin, çok fazla bir şey kaybetmiş sayılmazsınız:))

Hiç yorum yok: