10 Aralık 2010

Innova Suplex nemlendirici.....

İnnovanın ürünlerini severim fakat bir maskesinin dışında cilt ürünlerini denememiştim. Uzmanının çok övmesi ve indirimde olması sonucu denemeye karar verdim. Yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum. Sadece gündüzleri tabiki.Sabah cildimi temizledikten sonra makyaj bazından önce sürüyorum. 
Cildim hiç tepki göstermedi,herhangi bir sivilce,kuruluk vs... olmadı.Hatta tam bana göreymiş dedim:) Çünkü cildi canlı gösteriyor.nemlendiricilerde en çok istediğim özellik üzerine fondotenin,pudranın rahatça uygulanabilmesi. Bazı nemlendiricilerin üzerine fondoten sürünce fondotenin düzgün dağılmasını engelleyebiliyor yada fondotenin altından pürüz pürüz duruyor. İnnova bu konuda çok iyi. Cilde tam oturuyor ve gün boyu rahat ediyorum.

Bu arada benim cildim karma ama kuruya yakın. Yanaklarım ve alnım çok çok kuru. Hassasiyet çok fazla.

Ürün için Innovanın kendi yorumu:
Normal ve normalden yağlıya dönük ciltler için canlandırıcı ve nemlendirici özelliğe sahip gündüz bakım kremi. Suplex,cildin hydro - asit dengesini (pH 5.8 ) düzenler,gözenekleri sıkılaştırır,hücre yenilenmesini stimule eder,irritasyonlara karşı etkin bu ürün cildi dış etkilere karşı gün boyu korur,UVA + UVB filtresi içerir.

Tavsiye edebileceğim bir ürün.Ben gözümü karartıp denedim,iyiki almışım dediğim bir ürün oldu.Sürekli aynı nemlendiriciyi kullanmak bana iyi gelmiyor böyle ufak değişiklikler güzel oluyor:)

2 yorum:

April dedi ki...

Canparem, içinde çok alkol varmış ama :(
Uzun vadede zararlı olmaz umarım, ama zaten sen de dönemsel kullanıyorsun sanırım...=)

özge dedi ki...

aprilcım,dediğin gibi dönemsel kullanıcam zaten ama ben ürünlerde ne kadar ne olması gerektiğini kestirebilen biri değilim:) olmaması mı gerekiyor alkolün?